آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار آبادان در نشست کمیسیون بانوان آبادان که با موضوع برنامه ریزی برای گرامیدشت روز زن برگزار شد، گفت: امسال قرار است در چهار شهر استان، برنامه ویژه ای برای روز زن برگزار شود و آبادان یکی از شهرهایی است که برای این منظور انتخاب شده است.

عزیزاله شهبازی افزود: من علاقه دارم در آبادان بهترین برنامه اجرا شود و همه زنان آبادانی از هر طبقه و گرایش فکری در این جشن حضور داشته باشند. وی گروه مخاطب این برنامه را زنان خانه دار دانست و با تاکید بر نیازسنجی برای گروه های مخاطب، ادامه داد: برنامه ریزی برای گرامیدشت روز زن باید با رویکرد نشاط اجتماعی باشد.

فرماندار آبادان با اشاره به لزوم مخاطب محوری به اعضای کارگروه برگزاری گرامیداشت روز زن گفت: اگر تصمیم گرفتید سخنران یا خواننده ای از خارج از استان دعوت کنید سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید که با علاقمندی های زنان نزدیکی بیشتری داشته باشد.

در این نشست همچنین مهساسادات محسنی مسوول کمیسیون بانوان فرمانداری آبادان گزارشی از برنامه های اجرا شده برای بزرگداشت روز زن در سال های گذشته ارائه کرد. همچنین حاضران در جلسه به ارائه پیشنهادها و نقطه نظرهای خود در این رابطه پرداختند.  

در همین رابطه قرار است جنگ شادی در محل پارک هفده هکتاری منطقه آزاد اروند در تاریخ های 30 و 31 فروردین و اول اردیبهشت با حضور هنرمندان مطرح محلی ؛ استانی و کشوری برگزار گردد.

نظرات  (۱)

  • سید مجتبی علمدار
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
    یا علی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی