آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

خَرمان به چند…؟!

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ

بارها شاهد بوده ایم که حرف دل مردم آبادان وقتی توسط سخنرانان و میهمانان غیر مقیم و از پایتخت آمده در جمعی گفته می شود همان آدم هایی که برای اینگونه خواسته های به حق تره هم خرد نمی کردند به یکباره تحسین و تایید می کنند و به تکاپو هم می افتند.خوش ندارم با الفاظ بازی کنم و دو پهلو بگویم برای همین مستقیم به اصل موضوع اشاره می کنم.

موضوع بی نابسامانی اوضاع فرهنگی شهر آبادان و نگاه سلیقه ای داشتن به آن بر هیچکس پوشیده نیست و وقتی کسی حال رسیدگی به اوضاع فرهنگی شهر و سامان بخشی آن را ندارد باید هم شاهد دخالت افراد بی هنر در ساحت هنر باشیم. باید بپذیریم که کارشناس نظامی و امنیتی نمی تواند و نباید هم در اموری که تخصص ندارد ورود کند چرا که نتیجه ی عکس خواهد داد. دولت های نهم و دهم بیشترین ضرر و زیان به اقتصاد و مردم را از همین ناحیه یعنی استفاده از افرادی که  متخصص نبودند به کشور رسانیدند.

بدترین وضعیت در هر جامعه تشکیل مافیا و باندهای فشار است. افزونه خواهانی که با جسارت تمام حاضرند نان سایرین را اجر نمایند اما خود به نان و نوایی برسند.حمید فرخی نژاد به مناسبت نهم آبان سالروز حماسه ی ذوالفقاری به آبادان می آید و با صراحت تمام از نبود برنامه های فرهنگی در نزد مسوولان شهر می گوید ؛ حرف هایی که سالهاست می گوییم و همکارانمان در مطبوعاتشان منتشر می کنند بی آن که کسی پیدایش بشود و بگوید خرتان به چند؟

براستی خرمان به چند؟ این همه می کوییم و می نویسیم اما نه کسی می خواند و نه کسی می شنود!چرا وقتی در بین نوشته هامان غلط املایی پیدا می کنند زمین و زمان را به هم می ریزند ولی برای نوشته های کاملا به حقمان هیچکس جوابگو نیست؟ به نظر می رسد ؛ آری تنها به نظر می رسد این دوستان  سواد نوشتن و خواندن دارند اما …اولا: حال پاسخ دادن ندارند و دوما : اجازه پاسخ دادن ندارند و سوما: اصلا برایشان مهم نیست چرا که نیامده اند که بمانند بلکه آمده اند که بروند.

من این نوشته را ناقص رها می کنم و از شما خوانندگان عزیز و دلسوز می خواهم که با قلم خود در زیر این نوشته آن را کامل نمایید.

نظرات  (۱)

  • سید مجتبی علمدار
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
    یا علی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی