آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

ولخرجی هدفمند

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

کاغذ سفید بیارید تا مهر بزنم . مردش هم هستم پاش می ایستم که فلک نتونه جمبش بده چه برسه به روزگار!

 بدینویسله رسما اعلام و اعلان می کنم که به پاس جمیع خصلت های ناب مردی و مردونگی و بی هیچ جّو زدگی و شعارپراکنی و قلمبه گویی های رایج ؛ اینجانب دست توی جیب مبارک خواهم کرد و برای پاسداشت آدم های گلی که برای  شهرمون افتخار آوردند و یا قراره بیارند پول خرج می کنم باقلوا!

دوستان و حضار محترم! خانم ها و آقایان ! لیدی اند جنتلمن های متعهد! از این به بعد به دلیل پولدار بودن – خدا رو شکر که دستمون به دهنمون می رسه- بر آنیم تا حال بدیم اساسی. کسب افتخار برای شهر از شما ؛ پولش هم از ما. یه وقت فکر نکنید حالا چون پشت این میکروفن سیم چسب خوره هستم و چشمم به جمال شما روشن شده ؛ جو گیر شدما. اینطور که نیست هیچ تازه اون طور هم نیست. کاندیدا هم که نشدم که کسی بخواد این کارخیر و خداپسندانه ی منو به پای تبلیغات بنویسه. تازه هرکی ندونه تو می دونی که من دمبم به جایی بند نیست و تمام تلاشم در جهت رضای شماست و لاغیر!

خواهش می کنم دست نزنید و هورا هم نکشید که من حساسم و خوش ندارم کسی برام دست بزنه.....گفتم خواهش می کنم شرمنده م نکنید......ای بابا خواهش کردما!......خوشتون میاد حرف درشت بشنوید؟! خب یه بار به بچه ی آدم میگن دست نزن ؛ نزن دیگه.شما هم جوگیریدا.

ممنون که آروم گرفتید.داشتم چی می گفتم ؟ بله بله داشتم می گفتم حمایت ازشهروندان افتخارآور از افتخاراتی است که بنده در این روز و ساعت بدان مفتخر شدم. ....گفتم تمنا می کنم دست نزنید. ..برادر من اون جوری دست نزن یه وقت صدا میره یرون یکی فکر می کنه زبونم لال زبونم لال توی این ماه عزا اینجا خبراییه....اصلا هرکی دست بزنه زنبوره نیشش بزنه...جان؟ می خندید؟ کاری نکنید که اشکتونو در بیارما.منواین ریختی نیگاه نکنین. درسته امروز دست و دلبازی دارم به خرج میدم و خارج از حوزه ی مسوولیتم قول مساعد دادم که ال می کنم و بل اما مزیداطلاعتون عرض کنم که همین قولی که دادم برای ما علاوه بر بار مالی بار جانی هم  داره و هر کی ندونه تو میدونی دم چند نفرروباید ببینم تا راضی شون کنم که  یه وقت ما رو سکه یه پول نکنن.

خب ظاهرا اعلام می کنن فرصت من تمومه و .... آخه مریضی اینقدردست میزنی؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی