آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

محض رضای خدا...آبادان

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ

محض رضای خدا هم که شده شهرداری آبادان فکری به حال جوی آب کنار خیابون اروسیه ( بلوار ولایت ) کنه تا هر روز شاهد فرورفتن اتوموبیل ها و عابران پیاده در اون نباشیم!

محض رضای خدا هم که شده قدری هم به فکر ابنیه تاریخی شهر آبادان باشیم و اینقدر نامسوولانه مجوز ساخت ندیم در کنار این ساختمان های قدیمی.مثال : جنب مدرسه ی مهرگان.

محض رضای خدا هم که شده شورای نامگذاری بر اماکن شهری آبادان قدری نظارت بیشتر و احساس مسوولیت مضاعف به خرج بده و از بالا رفتن تابلوهایی با نام هایی غیر مانوس و غالبا غیر فارسی جلوگیری به عمل بیاره.

محض رضای خدا هم که شده بالاخره دستی به سر و روی  بهمنشیر بکشید و لایروبیش کنید تا رودخونه معنای واقعی خودش رو پیدا کنه.

محض رضای خدا هم که شده  به ترافیک ناشی از سوء  مدیریت در آبادان پایان بدهید و اینقدر خیابونها رو یه هفته درمیون تغییر جهت ندهید تا راننده ها با اطمینان بیشتری تشخیص بدهند و بدونند که کدوم خیابون یه طرفه س و کدومش دوطرفه!

محض رضای خدا هم که شده تکلیف آمد و شد ماشین های سنگین در شهر را مشخص و اعلام کنید تا دیگه در تمام ساعات شبانه روز شاهد رفت و آمد ماشین های سنگین در خیابان ها و کوچه های تنگ شهر نباشیم.

محض رضای خدا هم که شده از فروش بنزین در کنار خیابونای شهر جلوگیری کنید تا احساس شهر نشینی بهمون دست بده و یاد بیابونای بی پمپ بنزین نیافتیم.

محض رضای خدا هم که شده  توی هر کوچه ؛ محلی رو احداث کنید و یا لااقل یه سطل بزرگ جمع آوری زباله بگذارید تا شاهد بد ریخت شدن و کثیفی کوچه هامون نباشیم؛ مگه نه اینکه قرار بود همه تلاش کنیم تا شهر پاکیزه ای داشته باشیم.

محض رضای خدا هم که شده رنگ آمیزی و بهسازی معابر و خیابان ها رو به ساعات غیر پیک موکول کنیم . ما که می دانیم شما پرتلاش هستید پس چه نیازی است که در ساعات اداری این کار ها رو می کنید!

و بالاخره محض رضای خدا هم که شده  نرخ نامه ی تاکسی ها رو نصب کنید تا این همه شاهد بگو مگو بین راننده و مسافر نباشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی