آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

بولتن جامع و کارشناسی شده ی عمران و آبادی شهرهای آبادان ؛ خرمشهر ؛ مینوشهر؛ اروندکنار و چوئبده را می توان اوج مسوولیت پذیری یکی از شهروندان جوان آبادانی دانست که بی هیچ چشمداشتی حاصل ماه ها مطالعه و تحقیق خود را رایگان در اختیار مسوولان و برنامه ریزان مناطق یاد شده قرار داده است.
capture

رسانه اجتماعی اروندپرس بعنوان تنها رسانه ی غیر خبری و اندیشه محور ضمن قدردانی از مهندس میلاد مهربخش که نتیجه ی تحقیقات خود را در اختیار ما قرار داده است از مسوولان شهرهای آبادان ؛ خرمشهر ؛ مینوشهر؛ اروندکنار و چوئبده تقاضا می کند که برای دریافت این سند عمرانی ؛ با شماره تلفن ۰۹۳۳۳۲۷۹۱۸۳ (مدیریت اروندپرس) تماس گرفته تا مطابق با عرف ؛ بشکل حضوری سند را از مهندس میلاد مهربخش دریافت نمایند.

اروندپرس معتقد است که از این طریق ضمن حفظ حقوق مولف و آفریننده ی بولتن ؛ از هر گونه سوء استفاده ی احتمالی جلوگیری بشود. بنابراین از این لحظه به بعد خواهیم دید که کدامیک از مسوولان ذیربط همچون این جوان آبادانی ؛ دغدغه ی عمران و آبادانی شهر و دیارمان را دارند.

فایل زیر دارای رمز می باشد و صرفا از طریق تماس با شماره فوق در اختیار مسوولان علاقمند قرار داده خواهد شد.

دانلود 

بولتن جامع عمرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی