آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

در راستای تقویت بنیه دفاعی و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی و ارتقای سطح آمادگی گردان های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ آبان ماه ۹۴ به استعداد شش گردان ؛ رزمایش الی بیت المقدس با نام “مدافعین حرم ” در منطقه عمومی بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب(ع) برگزار خواهد شد.

بعنونی-نژاد

به گزارش اروند پرس ؛ امروز دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ نشست خبری خبرنگاران با سرگرد پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد؛جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار شد و طی آن اهم برنامه ها و کیفیت مانور مدافعین حرم اطلاع رسانی گردید.

بعنونی نژاد گفت : با توجه به ماموریت بسیج که دفاع از امنیت کوی و برزن می باشد ؛ ۵ گردان شهری ما در روز پنجشنبه ۱۴ آبان در منطقه عمومی بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب (ع) وارد عمل و تمرین خواهند کرد. همچنین گردان امام حسین در روز جمعه ۱۶ آبان ماه به مانور ملحق شده و تمرینات ویژه ی تاکتیکی و دفاعی خود را به معرض نمایش قرار خواهد داد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در پاسخ به خبرنگار اروندپرس اظهار داشت : نیروهای فعال بسیجی در شهرستان آبادان بسیار بیشتر از این ۶ گردان تعریفشده در این مانور است که ما با توجه به گستره منطقه عملیاتی مانور و برنامه ریزی های صورت گرفته تصمیم بر استفاده از ۶ گردان داریم.ضمن آنکه دو از گردان های حاضر در مانور از اروندکنار و چوئبده هستند.

وی ادامه داد: از برنامه های جانبی این مانور می توان به حضور پیشقراولان جهاد و ایثار اشاره نمود. فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس ؛ نقل حماسه ها ؛ خاطرات و رشادت ها خواهند گفت.همچنین مسابقات فرهنگی ـ مرزشی متناسب با نوع رزم در میدان مانور برگزار خواهیم کرد.بحث حلقه های صالحین با اهداف عقیدتی ؛ دینی و پرورشی اجرا خواهیم کرد.

وی با بیان آنکه حضور امامان محترم جمعه شهرستان آبادان و شهرهای چوئبده و اروندکنار در این مانور باعث دلگرمی تمامی نیروهای بسیجی است اظهار داشت: نماز جماعت و با هیبتی متعالی و بزرگ به امامت ائمه جمعه ی معزز سه شهر حاضر در مانور برگزار خواهد گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی