آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ویژه آبادان از بازگشت پیکر یکی دیگر از جان باختگان آبادانی حادثه منا به کشور خبر داد.

th

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: پیکر «حاج حسین بغلانی» یکی دیگر از جان باختگان حادثه منا به کشور بازگشت و پیکر وی هم اکنون در پزشکی قانونی تهران در حال طی کردن مراحل قانونی است.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته با حضور امام جمعه آبادان و اعضای شورای تامین شهرستان ضمن حضور در منزل این جان باخته گرانقدر مراتب را به اطلاع خانواده وی رساندیم، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده آئین تشییع و به خاکسپاری این جان باخته گرانقدر یکشنبه هفته آینده ساعت ۱۴ از محل مصلی آبادان انجام می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان بیان کرد: پیکر حاج حسین بغلانی پس از تشییع از مصلی و طی مسیر خیابان یک احمد آباد به درخواست خانواده آن مرحوم در قبرستان جرف آبادان به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است سهم آبادان از حادثه منا ۶ جان باخته به نام‌های «عبدالستار شنیور نصاری»، «امین باوی»، «حسین بغلانی»، «محمدسعید سعیدی‌زاده»، «فواد مشعلی» و «حسین بیت غانم» بود که هنوز از سرنوشت فواد مشعلی و محمد سعید سعید زاده اطلاعی در دست نیست که احتمال می‌رود یا هنوز شناسایی نشده و یا مفقود هستند.

منبع : فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی