آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دلایلی که فرماندار آبادان را باید دوست داشت

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۸ ب.ظ

شهرستان آبادان در جنوب غرب ایران و در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد.فرمانداری این شهر ویژه است و فرماندار آن حکم معاون استاندار را دارد.

P1340665

به گزارش اروندپرس؛ دکتر عزیزالله شهبازی که هم اینک فرماندار ویژه آبادان است فردی پرتلاش و با درجه تعامل بالا می باشد.دکتر شهبازی را فردی کوشا و حاضر در صحنه می دانیم. وی در چند سالی که عهده دار فرمانداری ویژه آبادان می باشد توانسته با رایزنی های بسیار ؛ بخشی از مطالبات به حق مردم این خطه از میهن عزیزمان را استیفاء نماید.

مطابق آموزه های دینی و اسلامی که تاکید بر قدردانی از شایستگان را واجب و موجب فلاح و رستگاری جامعه می داند بر خود لازم دانستیم که از زحمات بی شائبه و بی دریغ دکتر عزیزالله شهبازی تشکر نماییم اما چرا؟

دکتر شهبازی توانسته است با انواع رایزنی ها و وارد شدن از در تعامل با مسوولان و مدیران شهرستان و نیز دعوت مداوم از مدیران استانی خوزستان ؛ بسیاری از گره هایی که مردم آبادان چندین و چند سال است با آن ها دست به گریبان بوده اند را بگشاید.

دکتر شهبازی مرد عمل است و تکه کلام همیشگی او در جلسات پرتعداد فرمانداری ویژه آبادان ” پای کار بودن ” است. ایشان همواره از مدیران مجموعه ی شهرستان آبادان خواسته و می خواهد که پای کار باشید و همین یک خواسته شایسته ی تقدیر است.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس با بررسی دقیق و همه جانبه ی عملکرد مدیران شهرستان بویژه آنانی که خدمات قابل لمسی ارائه می دهند بر خود وظیفه می داند که از آنان حمایت و مراتب قدردانی را از ایشان بعمل آورد و در عین حال طبق اموزه های دینی که فرموده اند تا ابد با کسی عهد اخوت و برادری نمی بندیم؛ در صورت مشاهده ی هر گونه کمی و کاستی و یا احیانا اهمال در وظایف قطعا گوشزد کرده و مورد به مورد را منتشر می نماییم.

دکتر شهبازی ؛ مدیری آگاه و با درایت است.او می داند که چگونه مدیران و مسوولان شهر را به کارکردن بیشتر وادار کند بی آن که بخواهد از قدرت قانونی اش استفاده کند.اما این بدان معنا نیست که شهبازی نداند یا نتواند از قدرت واقعی خویش استفاده کند. وی اساس کار را بر تعامل و مدارا قرار داده است و خود امیدوار است که این شیوه مدیریتی جواب بدهد.گرچه معتقدیم برخی مدیران شهری با این شیوه تکان هم نمی خورند!

بهسازی آب شرب مردم آبادان سال ها درگیر منم منم هایی بود که هر کدام از سه نماینده و برخی مسوولان و از آن جمله فرماندار سابق تلاش می کردند به نام خود تمامش کنند ولی همگان می دانیم که حل ان معضل بزرگ که رییس جمهور وقت نیز مدعی انجام ان بود و حتا وعده کرده بود که اگر نشود وزیر نیرو را در لوله خواهد گذاشت !!! باز هم افاقه نکرد چرا که انجام ان کار مهم نیازمند جهادی فکرکردن و بی توجه به ۲۴ ساعت شبانه روز و کار کردن مداوم بود و بحمدلله امروز آب شرب شهر آبادان از بی کیفیتی مطلق بسیار فاصله گرفته است بی آن که مدعی داشته باشد.

دکتر شهبازی بر خلاف برخی مدیران محلی که از تقدیر های بنری خوش خوشانشان میشود ؛ هیچ تمایلی به این کارها ندارد و این از ویژگی های مردان نیک روزگار است.

بارها در جلسات فرماندار آبادان حاضر بوده ایم و ایشان همیشه تاکید بر مطالبه گری دارند و ما نیز اطاعت امر نموده و بخشی از مطالبات مردمی را در زیر می آوریم:

جناب آقای دکتر شهبازی !

۱-آیا می دانید درمانگاه شهید بهشتی تنها یک پزشک عمومی دارد و مردمی که توان پرداخت هزینه های ویزیت مطب های خصوصی را ندارند مجبورند بیش از سه ساعت در صف انتظار این درمانگاه بنشینند؟

۲-آیا می دانید که وضعیت تاکسیرانی در آبادان آن قدر بی نظم است که اکثر رانندگان تاکسی نرخنامه را رعایت نمی کنند و برخی بجای مسافرکشی مشغول جابجایی بار در سطح شهر هستند؟

۳-آیا می دانید شورای نامگذاری بر واحدهای تجاری عملا خنثی است و در شهر با انبوهی اسامی نا همسو با فرهنگ اصیل ایرانی ـ اسلامی روبرو هستیم؟

۴-آیا می دانید که تاکسیرانی آبادان برای سفارش تابلوی هر دستگاه تاکسی ؛ با ملایر عقد قرارداد کرده و آن هم با قیمتی بالاتر از تابلوسازان آبادانی؟

۵-آیا می دانید در برخی نانوایی های سطح شهر از نیروهای کم سن و سال و در تباین با  شرایط قانون کار استفاده می شود؟

۶-آیا می دانید پارک ساحلی فاقد روشنایی مناسب می باشد؟

۷-آیا می دانید شورای شهر آبادن برای جلسات خود صرفا از برخی خبرنگاران دعوت می کند و لیست سیاه دارد؟

۸-آیا می دانید برخی ساختمان های آسیب دیده از جنگ بدلیل تصرف توسط برخی اشخاص حقیقی و حقوقی با نفوذ چهره ی شهر را زننده کرده اند؟

۹-آیا می دانید برق آبادان بدلیل مشکلات فنی و توزیعی به وقت باران و شرجی و گرد و خاک و گرما قطع میشود؟

۱۰-آیا می دانید مراکز درمانی تامین اجتماعی شهر فاقد بهداشت محیطی هستند؟

۱۱-آیا می دانید چهره شهر توریست پسند نیست؟(توریست با آمار راهیان نور فرق دارد)

۱۲-آیا می دانید چیزهایی را نمی شود علنی گفت و یا مکتوب کرد و باید در گوشتان بگوییم؟

۱۳-آیا برکیفیت ترخیص کالا و عملکرد برخی ماموران گمرک آبادان  خبر دارید؟

۱۴-آیا می دانید که همسایگان عراقی و کویتی از آبادان گذر می کنند و برای درمان به اهواز و دیگر شهرها می روند؟

۱۵-آیا می دانید مجوز هتل بیمارستان در آبادان فقط و فقط به یک نفر داده شده است؟

۱۶-آیا می دانید که مردم آبادان بوی زباله ستون تفطیر پتروشیمی رو تحمل می کنند ولی دفتر این پتروشیمی در میرداماد تهران جهت ریفاینری بفروش میرسد؟

۱۷-آیا می دانید که بار تجاری که جهت رونق شهر بود به علت حمایت نمایندگان شادگان و آبادان از گمرک و مدیریت گمرک شادگان به ان سو کشیده شده است؟

۱۸-آیا می دانید که برخی داروها از جمله انسولین در شهر سهمیه ای و کمیاب است؟

۱۹-آیا می دانید برخی پروازهای فرودگاه بین المللی آبادان دستخوش قیمت ها و سیاست گذاری های چند چارتر کننده کشور است؟

۲۰-آیا می دانید برخی حاضرند روزی ۱۰ ساعت بدون چشم داشت مالی به شما در حل تمام مشکلات نهان و پیدای شهر کمک کنند؟

۲۱-آیا می دانید که هنرمندان موسیقی آبادان همچنان مورد بی مهری قرار می گیرند؟

۲۲-آیا می دانید هنرمندان تاتر آبادان کاملا رایگان به تولید نمایش می پردازند و حامی ندارند؟

۲۳-آیا می دانید که نانوایان آبادان اجازه ندارند آرد با کیفیت و دلخواه را تامین کنند و شورای آرد و نان نانوایی ها را مجبور به خرید آرد بی کیفیت خرمشهر می کند؟

جناب دکتر شهبازی ؛ اینها که گفته شد ماحصل ساعت ها هم فکری کسانی است که هر کدام آرزو دارند شما را از نزدیک ببینند و نه در مقابل که در کنارتان باشند و یاری کنند شما را.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی