آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با حضور در جلسه هماهنگی مراسم اربعین و استقبال و پذیرایی از زوار حسینی که در محل فرمانداری ویژه آبادان تشکیل شده بود سخنانی ایراد کرد.

۱۲۰۸۸۰۱۶_۹۵۰۵۰۳۴۴۸۳۷۵۴۳۱_۳۴۹۸۱۲۵۱۶۸۴۳۰۷۲۷۶۱۳_n

به گزارش اروندپرس؛ ابراهیمی پور ؛ امام جمعه ی آبادان با اشاره به حدیثی از حضرت امام جعفر صادق(ع) خطاب به حاضرین در جلسه گفت : در اموری که مربوط به ائمه اطهار (علیهم السلام) هست اهتمام بورزید و با برنامه ریزی و هدف گذاری با جدیت ورود کنید.

وی ادامه داد: مدیران ما علاوه بر استفاده از ظرفیت حقوقی خود در این مهم ؛ می بایست از ظرفیت های فردی خویش نیز بهره ببرند.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت : شما می توانید با معرفی افراد خیر و نیکوکار و جلب و هدایت کمک های این عزیزان قدم های بزرگی در اعتلای موکب آبادان بردارید.طبق روایات ؛ اهتمام داشتن به اربعین سیدالشهدا از نشانه های فرد مومن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان با نام بردن از مراسم اربعین بعنوان مانور بزرگ سالانه شیعه اظهار داشت:باور داشته باشیم که بسیاری از افراد غیر شیعه با دیدن این همایش میلیونی ؛ کنجکاو میشوند و تحقیق می کنند و چه بسا پی به حقانیت شیعه برده و به این مذهب متعالی مشّرف بشوند.

ابراهیمی پور ادامه اد: سرزمین بواسطه ی ساکنان هست که بزرگ جلوه می کند. آبادان بزرگ است اما آن چیزی که این ظرف را با ارزش تر می کند مضروف آن است.آبادان به برکت اعتقادات مذهبی و عشق و علاقه آنان به آل عترت و طهارت است که بزرگ است.

وی با اشاره به موکب آبادان گفت : از فرصت بدست آمده استفاده کنید و هر کس به فراخور و توانش برای اعتلای این موکب وارد بشود و فعالیت کند.واقعا زیبنده نیست که شهر کوچک دیگری در این جلسه تسط فرماندار محترم مثال زده می شود که همت بیشتری بخرج داده اند.در شان آبادان نیست که برای خدمات بهتر و بیشتر ؛ جناب فرماندار اینقدر با مدیران شهری صحبت کند.

امام جمعه آبادان با شاره به موقعیت دفاع مقدس در آبادان اظهار داشت: من پیشنهاد می کنم در حوزه فرهنگ و دفاع مقدس ؛ کاری کنیم که زوار عزیز با شهدای آبادان نیز آشنا بشوند.نهاد امام جمعه مسوولیت کمیته فرهنگی برای رسیدن به این مهم را بر عهده خواهیم گرفت.این کمیته علاوه بر طراحی و اجرای یاد و معرفی شهدا ؛ در اموری همچون دعا ؛ نماز ؛ پاسخ به شبهات ؛ پاسخگویی به مسائل شرعی ؛ محفل قرآن و یاد شهدای آبادانی حادثه منا فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ساختن مکان موکب و تجهیز آن پر اهمیت است وگرنه باقی امور مثل پذیرایی با وجود نذورات مردمی و عشق و دلبستگی مردم برای خدمت کردن به زوار خیلی آسان و قابل دسترس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی