آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

مانور پاکسازی مناطق جرم خیز در آبادان

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ

صبح  دیروز مانور پاکسازی مناطق جرم خیز آبادان که توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان تدوین شده بود با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

P1410035

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان شهبازی ضمن اشاره به موفقیتهای اخیر نیروی انتظامی در برپایی مانورهایی با این سبک و سیاق اظهار داشت: این طرح بسیار دقیق و علمی توسط فرماندهی محترم نیروی انتظامی با حضور چندین اکیپ کار کشته برنامه ریزی شده و قرار است عملیات خود را در جاهایی که طبق آمار از سوی مردم شکایات زیادی از بابت حضور معتادین، سارقین و خرده فروشان مواد مخدر صورت گرفته است، اجرایی کنند.
رئیس شورای تأمین شهرستان آبادان از صدور حکم و مجوز این طرح توسط دادستان و تصویب در شورای تأمین خبر داد و بیان کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی با اقتدار آماده خدمت به شهروندان آبادانی در راستای برقراری نظم و امنیت هستند. امیدوار هستیم که این فرماندهی بتواند بیش از پیش در اجرای اهداف برنامه ریزی خود موفق باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی