آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

پیکر مطهر امین باوی مبتهل برتر و عضو گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان که در فاجعه منا به دیدار حق شتافت، پس از گذشت ۳ هفته از این فاجعه فردا ۲۳ مهرماه در آبادان تشییع و در جایگاه ابدی آرام می‌گیرد.

۱۳۹۴۰۷۲۲۰۰۰۰۴۰_PhotoL

گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان به عنوان گروه تواشیح برتر امسال همراه با کاروان نور به حج اعزام شد اما متأسفانه ۳ نفر از اعضای این گروه در فاجعه منا به دیدار حق شتافتند.

پیکر مطهر «امین باوی» یکی از اعضای این گروه دو روز پس از فاجعه منا پیدا و هفته گذشته به کشور منتقل شد اما هنوز پیکر دو عضو دیگر این گروه شناسایی نشده است.

به اساس پیشنهاد امام جمعه آبادان پیکر مطهر «امین باوی» قرار بود همراه با «محمدسعیدی سعیدی‌زاده» و «فؤاد مشعلی» دو عضو دیگر گروه تواشیح باقرالعلوم که در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کردند، تشییع شود اما متأسفانه با پیدا نشدن آن‌ها قرار شد پیکر مطهر «امین باوی» پس از ۳ هفته در جایگاه ابدی آرام گیرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این مبتهل برتر کشورمان فردا ۲۳ مهرماه ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهیدپرور آبادان در مصلای این شهر تشییع می‌شود.

امین باوی مبتهل و عضو گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان متولد ۱۳۶۴ در آبادان و دارای ۲ فرزند بود که متأسفانه در فاجععه منا به دیدار حق شتافت.

منبع : فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی