آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

مجتمع تجاری تندیس آبادان پلمپ شد

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ

مجتمع تجاری تندیس آبادان صبح امروز پلمپ شد.

پلمپ

مجتمع تجاری تندیس سه طبقه دارد که در یکی از خیابان های مرکزی آبادان واقع است و بیش از پنجاه فروشگاه، سفره خانه و یک واحد رستوران بین المللی را در خود جای داده است صبح امروز با دستور قضایی دادستان آبادان پلمپ شد.
دادستان آبادان گفت: دستور قضایی پلمپ این مجتمع در پی شکایت شهرداری به مدت یک سال صادر شده است و در صورتیکه هر یک از غرفه داران و کاسبان ، بدون مجوز قصد ورود به مجتمع را داشته باشند با آنان برخورد جدی میشود.
آقای شیرعلی زاده گفت: دو تا سه سال حبس جریمه ای است که برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است.
شهردار آبادان نیز علت شکایت خود را نداشتن پایان کار ، رعایت نکردن ایمنی و استانداردهای لازم در این مجتمع اعلام کرد و گفت:به منظور پیشگیری از وقوع حوادثی نظیر آتش سوزی مجتمع تجاری چهار طبقه ی کادوس و مجتمع تجاری اروند که در پی نداشتن ایمنی های مربوط به پایان کار به وقوع پیوست تصمیم گرفتیم ساختمان های ناامن و بدون پایان کار را در شهر تعطیل کنیم.
آقای شیرازی با اشاره به اینکه مجتمع تجاری تندیس متعلق به آقای رحیمی ساکن تهران است افزود: طرح دعوی این مجتمع از دو سال پیش صورت گرفته اما مالک بدون توجه از کنار این موضوع رد شده و در جلسات دادگاه حاضر نشده است.
غرفه داران پاساژ تندیس آبادان از ساعت ها پیش مقابل محل کسب و کارشان تجمع کرده اند و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند.
گفتنی است از مهر پارسال تا مهر امسال در حوادثی مشابه دو مجتمع تجاری بزرگ شامل بیش از دویست غرفه و یک فروشگاه الکتریکی در آتش سوختند و افراد زیادی داریی و سرمایه خود را یکجا و به طور کامل از دست دادند.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی