آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آبادان فقیر است چون ….

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

قصد بر هم زدن آرامش کسی را نداریم و اصلا مایل نیستیم خواب را بر چشم یا چشمانی حرام کنیم. کسانی که هر جا می نشینند می گویند آبادان ثروتمند است را دوست داریم . حتا بر ثروتمند بودن آبادان نیز متفق القول هستیم ولی جسارتا فقر از سر و کله ی آبادان می بارد.

آبادان

آبادان فقیر است چون هنوز نتوانسته است در بخش مدیریتی شهرستان به خودکفایی برسد و برای همین هم دست گدایی بسوی شهرهای دیگر استان دراز کرده تا واردکننده ی مدیر باشد.
آبادان فقیر است چون در ایام انتخابات به چند دلیل که تو دانی و من ؛ ناگزیر از واردات رای دهندگان است تا فلانی و فلانی نیز سر از مجلس در بیاورند.
آبادان فقیر است چون دانش آموزانش در استان حرف چندانی برای گفتن ندارند و از نظر علمی جایگاه خوبی ندارد. تازه با وجود آمار انصراف از تحصیل از سوی برخی خانواده های غیر بومی که عمدتا پس از جنگ در این شهر ماندگار شده اند ؛ باز هم کمبود معلم و دبیر و استادکار دارد.
آبادان فقیر است چون اگر کوچه ای آسفالت بشود ؛ کسانی هستند که از طرف مردم بنر چاپ کنند و درب ورودی شهرداری را مزین به تبریکات خاصه نمایند.
آبادان فقیر است چون وقتی در دل تابستان فاضلاب هایش سر می رود و راه عبور مردم را نجس می کند ؛ شهروندان فقط سعی می کنند به حرکت خود ادامه بدهند!
آبادان فقیر است چون چهره ی شهر نسبت به چند سال پیش هیچ تغییری نکرده است.
آبادان فقیر است چون بسیار میهمان نواز است .
آبادان فقیر است چون من نویسنده هم قانعهستم به همین چند عنوان و دیگر هیچ …. و من چقدر فقیرم.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی