آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش آبادان با همکاری موسسه پرنیان هنر اروند و پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس ؛ به مناسبت نهم آبان ماه که مصادف با سالروز دفع حمله ی نظامی ارتش بعث عراق به منطقه ذوالفقاری آبادان با هدف نفوذ به داخل شهر و تصرف آبادان ؛ توسط نیروهای مردمی و تعداد کمی نیروی نظامی مستقر در شهر شد ؛ در نظر دارد مسابقه ادبی ” آبادان ؛ پایتخت مقاومت” ؛ برای دانش آموزان و فرهنگیان آبادان برگزار نماید.

آبادان پایتخت مقاومت

به گزارش پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس ؛ این مسابقه بزرگ ادبی ؛ در قالب های شعر ؛ داستان ؛ انشا و نثر ادبی می باشد که علاقمندان می توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۳۹۴/۸/۵ به گروه های آموزشی متوسطه تحویل نمایند.

همچنین بنا به این فراخوان که متن آن برای کلیه مدارس شهرستان آبادان ارسال شده است ؛ مسابقه در دو بخش دانش آموزی و همکاران بطور تفکیکی ارزیابی و داوری خواهد شد و هدایای نفیسی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس نیز علاوه بر هدایای در نظر گرفته شده ؛ هدایای دیگری نیز در اختیار برگزارکنندگان این مسابقه ادبی قرار خواهد داد.

موضوعات مورد نظر در بخش های چهارگانه به شرح زیر می باشد.

۱-آبادان ؛ پایتخت مقاومت

۲-آن چه از جنگ آموختیم.

۳-نقش وحدت و یکپارچگی در پیروزی های ملت ایران

۴-آبادان دیروز؛امروز؛فردا

۵-موضوع آزاد با محوریت آبادان

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

photo_2015-09-27_22-36-11

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی