آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

آبادان در محاصره ی مشکلات ریز و درشت است و تنها راه برون رفت از این محاصره که نتیجه کم خردی و حتا در مواقعی بی خردی مسوولان گذشته و حال آن است ؛ سپردن فرماندهی شهر به فرمانداری کاردان و جهادی است. فرماندهی که با کسی تعارف نداشته باشد. فرماندهی که فرماندار ویژه باشد و از بیان کاستی ها و احتمالا سقوط چند پله ای در رنکینگ فرمانداری های استان ؛ هراسی نداشته باشد.

فرماندار-آبادان

دکتر عزیزالله شهبازی طی حکمی از بهمن ماه ۱۳۹۲ سکاندار فرمانداری ویژه آبادان شد. او متولد ۱۳۴۷ است و سرد و گرم روزگار را چشیده است. شهبازی را باید فردی تمام قد سیاسی دانست. او زیرک است و اهل گفتگو. اصولا آدم هایی که اهمیت گفتمان را می دانند و بدان واقفند ؛ هوشمند و آینده نگر هستند.

دکتر مقتدایی استاندار خوش فکر و کار بلد آبادانی با وسواس خاصی دکتر شهبازی را انتخاب کرد و حکم فرمانداری ویژه آبادان را برای ایشان صادر نمود.دکتر مقتدایی آبادان را می شناسد و قطعا انتخاب شهبازی بر اساس این شناخت و آینده نگری ایشان صورت گرفته است.

ما معتقدیم که شخص دکتر مقتدایی خیرخواه آبادان است ولی فراموش نکنیم که قاعده ی بازی گاهی حکم می کند که اجازه بدهی برخی جریان ها ؛ گلی هم بزنند!

اما فرماندار دوست داشتنی آبادان . از دکتر شهبازی می خواهیم که شخصا به ماجرای سینماهای بلااستفاده و اکثرا مخروبه ی شهر یک بار برای همیشه رسیدگی کند.

سینما ایران مال کیست ؟ ورود کنید تا از این ظرفیت استفاده بیشتری بشود. اینکه حوزه هنری در آن جا مستقر است تحقیق کنید و نتایج را در اختیار افکار عمومی قرار بدهید. اگر ساختمان سینما ایران متعلق به حوزه هنری است پس چرا بازسازی نمی کند و اگر مالکیت آن شکل دیگری دارد چاره اندیشی کنید.

سینما کیهان که متعلق به سازمان اقتصادی کمیته امداد امام (ره) می باشد به چه دلیل از آن بعنوان سینما استفاده نمی شود؟ اگر تغییر کاربری داده و به فروشگاه محصولات فرهنگی مبدل شده است اعلام رسمی کنید. چرا نمای این سینمای بازسازی شده زشت و نازیباست؟ ورود کنید و تکلیف تاثیرگزاری ساختمان های شیک در زیبایی شهر را مشخص کنید. از ظرفیت عنوان معاونت استانداری خود نهایت استفاده زا ببرید. قطعا اگر ادله و دلایل محکمی داشته باشید دادگستری هم به تعیین تکلیف این سینما و تعیین ضرب الاجل برای راه اندازی دوباره آن کمک و یاری خواهد رساند.

سینما آبادان (سهیلا) متعلق به کسیت؟ چرا فعالیت نمی کند. چرا تعطیل است.از شهرداری بخواهید که توضیح بدهد عوارض سالیانه آن چگونه وصول شده است.

سینما شهناز (کفیشه) خرابه است که شب ها بروید و ببینید آن جا چه اتفاقاتی می افتد. شده است محل تجمع معتادین.اگر صاحب ندارد ؛ شهرداری آبادان نسبت به سامان دهی آن اقدام کند. از شهرداری آبادان بپرسید چرا طی این همه سال هنوز نتوانسته است برای این سینما تکلیفی معین کند.

سینما شیرین که دیگر شهره ی آفاق شده است. جناب دکتر شهبازی عزیز! شما فردی جهادی و پرکار هستید و عزم راستینتان در سامان بخشی امور بر هیچکس پوشیده نیست . قصه ی ساختمان سینما شیرین را بی هیچ ملاحظه ای سامان دهید. مطمئن باشید قانون آنقدر محکم هست که بتواند به نفع شهر تصمیم بگیرد.

از دیگر سینماهای شهر هم جز تل خاکی باقی نمانده و یا همانند سینما خورشید و نیز سینما متروپل تبدیل به پارکینگ شده اند آن هم پارکینگ هایی خاکی و خرابه که فقط دلمان خوش باشد که جایی برای پارک کردن پیدا میشود.

فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید.امروز روز سینما بود و جوانان هنرمند آبادانی با شوق و اشتیاق ؛ جشن باشکوهی راه انداختند تا به همه ی ایران بگویند : شهر سینما ها سینما ندارد اما سینماگر دارد.

بسیاری از شهرهای ایران یا سینما نداشته اند یا حداکثر یکی دو سالن سینما داشته اند بنابراین توقعی هم ندارند اما اینجا در آبادانی که پرجمعیت ترین شهر استان بوده ؛ شهری که از شیراز پرجمعیت تر بوده ؛ بیش از ۱۵ سالن سینما گویای چیست؟ این شهر با سینماهایش معروف و شهره بوده و سخت است قبول آن که پس از سپری شدن بیش از ۲۵ سال از پایان جنگ ؛ عملا فاقد سینما باشیم.

شنیده ایم که در ۵ مهر ؛ سینما دیجیتال مهر در سالن تاتر ۵ مهر افتتاح خواهد شد و ای کاش نگذارید این اتفاق بیافتد چرا که تالار مهر ؛ سینما نیست که الان بخواهند بعنوان سینمااز آن استفاده کنند. مگر هر گردی گردو می شود؟

فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید.اجازه ندهید مراکز فرهنگی محدود و محدود تر بشوند بلکه فرماندهی نمایید تا تعداد این مراکز بیشتر بشوند. تحقیق کنید و از آموزش و پرورش آبادان بخواهید تا سالن های بزرگ و بلااستفاده ی خود را معرفی کند.این سالن ها با اندکی تغییرات می توانند تبدیل به سالن های مجهز تاتر بشوند تا هنرمندان شریف و کم توقع آبادانی مجبور نشوند در خرابه ها و پشت بام خانه ها به تمرین بپردازند. همهی سالن های متعلق به آموزش و پرورش کل تابستان خاک می خورند.مگر نه اینکه شما معتقدید به جوانان باید بها داد.

فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید. لطفا در مجامع هنری ورود کنید. در اجراهای نمایشی که این شب ها هنرمندان تاتر آبادان مشغول اجرا هستند همانند یک تماشاگر علاقمند ورود بکنید و چندان در گیر و دار دعوت و دعوتنامه نباشید. شما فردی از جنس مردم هستید. مردم این را درک کرده اند . ما خود به چشم دیدیم که در بازدید از روستاها با احترام کامل شنونده مردم و با متانت تمام پاسخگو و حلال مشکلات مردم بودید.

فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید. اگر ذره ای در مردمی بودن شما شک و شبهه داشتیم اینها را نمی گفتیم ؛ پس فرماندار جهادی آبادان لطفا ورود کنید.

پایگاه خبری و اندیشه اروند پرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی