آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شورای شهر آبادان ؛ شورایی بدون استراژی و هدف

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ

شورای شهر آبادان همچنان بدون هدف و بی برنامه روزگار می گذراند و آب هم از آب تکان نمی خورد.

این که اعضای شورای شهر آبادان به تمرین گروهی پایبند نیستند امری است که متاسفانه بارها و بارها رسانه ای شده است و بر کسی پوشیده نیست.از جلسات کم مایه و البته بی ثمر این شورا تا نبود خروجی مناسب و به درد بخور گرفته تا دید و بازدیدهای دو یا چند نفره به بهانه های مختلف چیزهایی هستند که جوابگوی رای اعتماد مردم به شورای چهارم نبوده و نیست.

DSC04851+(Copy)

باید پذیرفت که شورای چهارم آبادان را بعنوان شورایی بشناسیم که بدون استراتژی و هدف است. این شورا در بسیاری موضوعات پیش از آن که به جمع بندی برسند اقدام به صدور بیانیه های درون گروهی و گاها شخصی به شکل گفتگو با رسانه های منتخب خود می کنند.

برای مثال این شورا در روز ۲۸ مرداد ۹۴ که مصادف با سالروز جنایت پهلوی در آدم سوزی بیش از ۳۷۰ شهروند آبادانی بود از دسترس خارج شدند و حتا در گلزار شهدای رکس هم حضور پیدا نکردند اما به یکباره در روز شنبه ۲۱ شهریورماه دو تن از اعضای شورای شهر آبادان در اقدامی خودجوش با همراه داشتن ۱۳ شاخه گل برای دقایقی در یادمان حضور پیدا می کنند تا روز سینما را ارج نهند!

به نظر می رسد جزیره ای عمل کردن برخی نهادهای اثرگذار در عمران و آبادی شهر و عدم تمایل به مشارکت در بین آنان به شورای ۱۳ نفری آبادان هم سرایت کرده و برخی از اعضای شورا ی شهر تصمیم به تشکیل گروه های دو یا سه نفره گرفته اند و برای خود تصمیم می گیرند.

دیشب انجمن سینما جوان آبادان با مشارکت برخی ارگان ها و منطقه آزاد اروند با دعوت از هنرمندان تاتر و سینما و اصحاب رسانه ؛ کاری کرد کارستان و انتظار می رفت که لااقل رییس شورای شهر هم در جمع حاضر می شد که متاسفانه اینگونه نشد.

جالب است که همه ی مسوولان آبادان در ذکر علل عدم پیشبرد برنامه هایشان موضوع فرهنگ سازی و تشریک مساعی را عَلَم می کنند در حالی که کمتر مسوولی پیدا می شود که خود عامل به ادعا و خواسته ی خویش باشد.

شورای شهر آبادان نیز بعنوان پارلمانی محلی موظف است در تمامی حرکت های مردمی حضوری پررنگ داشته باشد.

موظف است از هنرمندان دفاع کند.

موظف است بدون حب و بغض هایی که دارد و مشهود است از کلیه خبرنگاران در جلسات خود دعوت بعمل بیاورد.

موظف است در کنار بیان جمله معروف « ما در مجموعه شورا حمایت می کنیم» عملا به اثبات برساند که از فعالیت های مردمی دفاع می کند.

اصلا شاءن حضور شورا همین است که در بین مردم حضور داشته باشد و کنایه اینکه : امیدواریم فقط در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور پرترافیک اعضای پارلمان محلی نباشیم.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی