آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شورای شهر آبادان ؛ مستقیم ؛ رامسد … دربست !

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

ظاهرا در شورای شهر شهرداری آبادان همه چیز آرام است و روند کار بخوبی در حال حرکت اما این که این ارامش ناشی از چه چیزی باشد و جاده ی این حرکت تا چه مقدار صاف و بی دردسر است بعدها مشخص خواهد شد.

۶۸۷۰۰۷_Lud7vHfX

پس از جابجایی صندلی ها در شورای شهر آبادان و ریاست برخی به جای دیگری این تصور در مردم بوجود آمده است که هیئت رییسه ی جدید شورا در خصوص حوادث چندماه اخیر چه توضیحاتی به افکار عمومی خواهد داد و آیا حاضر می شوند از لفافه گویی دست بردارند. شاید برگ برنده ی سید فیاض موسوی همین لفافه گویی ها و البته طبل های توخالی باشد که هر از چندگاهی بر آنان می کوبد و بگم بگم هایی راه می اندازد و خب صد البته خیلی هم زود ؛ حاجی حاجی مکه و فراموش شدن.

از سیدفیاض موسوی که با ۱۳ رای به ریاست شورای شهر آبادان انتخاب شده است انتظار داریم بر آنچه بر این شورا طی یک سال پر تنش گذشت توضیح بدهد. او موظف است که درباره مواضع تندی که بر علیه گروه موسوم به ۵ نفر که مخالفت با شیرازی را آنقدر پیش بردند که مانع رفتنش از شهرداری شدند!!! برای مردم توضیح بدهد.

رییس فعلی شورای آبادان با اتفاق آرا به  ریاست شورا رسید و این نباید بدان معنا باشد که گذشته را فراموش کند.البته ما نیز می دانیم که برخی از شورایی های آبادان در مواضع خود ثبات قدم نداشته و ندارند و اتفاقا همین موضوع موجب تلاطم در تصمیم گیری های مهم هم شده است.سرگردانی برخی از اعضای شورا در موافقت یا مخالفت با استعفای شیرازی از همین دست است.

شورای شهر آبادان باید بداند که مردم و قشر پرسشگر آبادان ؛ از حافظه ی خوبی برخوردارند و از پارلمان محلی خود پرسش هایی دارند که لازم است بدان ها پاسخ داده بشود.

۱-شورای شهر آبادان در خصوص تشکیل اتاق های فکر متعددی که تشکیل داد چه نتایجی گرفت و اقدامات عملی خود را در رابطه با خروجی اتاق فکر های تشکیل شده تشریح نماید؟

۲-شورای چهارم شهر آبادان طی مدت فعالیت خود چه تعداد لایجه و با چه موضوعاتی تصویب کرده و مشخصا بگوید که کدام ها عملیاتی شده اند و کدام ها در بایگانی شهرداری مرکزی و نواحی قرار گرفته اند؟

۳-شورای شهر آبادان در زمینه فرهنگی و گسترش فرهنگ عمومی چه اقدامات مثبتی به انجام رسانده است؟

۴-حداقل ۱۰ ابتکار و خلاقیتی که از سوی شورای شهر آبادان طی دوره چهارم صورت گرفته است را بیان نمایید.

۵-در موضوع حساب کشی از شهرداری آبادان گزارش بدهید تا اصحاب رسانه و جوانان پرسشگر متعاقب جوابیه شما پرسش های بعدی را طرح نمایند.

سید فیاض موسوی اخیرا گفته : «اعضای شورای اسلامی شهر ممکن است بر روی گزینه‌های خاصی به اجماع برسند که بعدها اعلام خواهیم کرد». خدمت ایشان یادآور می شویم شما و تشکیلات شورا کاملا حقوقی است و از بودجه و اعتبارات دولتی ارتزاق می کنید بنابراین حق ندارید در موضوع انتخابات بر روی گزینه های مورد نظرتان اعلام موضع نمایید.

جالب است که سیدفیاض موسوی در گفتگو با یکی از خبرگزاری های حامی شیرازی گفته : «تماس‌هایی زیادی به ما می‌شد که می‌گفتند اگر شهردار را در جهت تامین اعتبارات مذکور(منظور اعتباراتی که از سوی منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده بود) کمک کنید به طور قطع شهردار به دلیل انجام پروژه‌ها و ارائه خدمات بیشتر از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار می‌شود و آنها این را نمی‌خواستند و لذا ما را تحت فشار قرار می‌دادند که این کار را نکنیم». حاشا و کلا یا شیخ ! شما که تا چند وقت پیش در گروه مجازی اروندپرس آمدید و رییس وقت شورا را تهدید به افشاگری کردید حال چه شده که تریبون در اختیارتان هست اما از حرف زدن پشیمان شده اید؟

آن چه بر همگان عیان است ؛ نقش ریش سفیدی و کدخدامآبانه ای است که سیدفیاض موسوی در شورای شهر برعهده گرفته تا این چند صبا نیز بگذرد و انشاالله در گرو بصیرت و عقل گرایی مردم آبادان و بویژه جوانان برومند و آگاه آبادانی شاهد انتخاب هایی اصلح و واقعی در شورای پنجم شهر آبادان باشیم.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی