آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ویژه آبادان:دستگاههای دولتی به جوانان اعتماد کنند .دانش و انگیزه بالا می تواند منشاءخدمت باشند.

arvandpress : شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حمایت از نیروهای جوان ادرات و کارمندان جدیدالاستخدام دستگاههای دولتی، دانش و انگیزه بالای آنان را زمینه ساز خدمت به دولت و مردم دانست و اظهار کرد:دستگاههای دولتی باید به جوانان اعتماد کنند.فرماندار
وی با اشاره به برگزاری آزمونهای استخدامی سال ۹۱دراستا نداریها گفت:با تلاش بی وقفه دولت تدبیر و امید بسیاری از جوانان عزیز این مرز و بوم جذب دستگاههای خود شده اند و مابقی در حال گذراندن مراحل معمول استخدامی خود هستند. این امر سبب گردیده است که میانگین سنی در ادارات کاهش یابد و نیروهای تازه نفس و با انگیزه به بدنه ی این دستگاهها اضافه شوند.
فرماندار ویژه آبادان با اشاره به اینکه دولت محترم دکتر روحانی از ابتدای حیات خود همیشه جوانان را به عنوان بازوان مهم دولت در چرخه اقتصاد و صنعت نگریسته است،بیان کرد:از گذشته جوانان ایرانی در زمینه های مختلف برای کشور و ملت افتخار آفرین بوده اند.تجربه نشان داده است که هر وقت به جوانان اعتماد کرده ایم، پاسخ خوبی گرفته ایم.


شهبازی با خطاب دادن سخنانش به مدیران دستگاههای اجرایی خاطر نشان کرد:نیروهای تازه نفس و جوانی که در ادارات مشغول به کار هستند باید با کسب تجربه در کنار نیروهای قدیمی به چرخه کار ،تولید وخدمات بپیوندند.باید بتوانیم با مدیریت صحیح، پتانسیل و انرژی ذخیره شده در آنها را به نحو صحیح در جهت و سمت و سوی مناسب و همسو با اهداف سازمانی آزاد کرده و بهترین بهره را از آن ببریم.
ایشان ضمن تاکید بر اهمیت دادن ادارات و دستگاههای دولتی به اصل تکریم ارباب رجوع ،بیان کرد:ادارات دولتی و مسئولین باید با رعایت به اصل تکریم ارباب رجوع ،مشتری مداری و پیگیری مطالبات مراجع کنندگان در راه خدمت رسانی به مردم گامهای موثری بردارند.
لازم به ذکر است سخنان شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در حالی بیان شده است که ایشان با عملی نمودن این الگوی مدیریتی، برخی از پستهای کلیدی و موثر فرمانداری ویژه را به جوانان و نیروهای تازه نفس سپرده است.در استانداری خوزستان نیز این الگوی مدیریتی با آموزش حدود پنجاه نفر از پرسنل استانداری از سرتاسر استان در حال انجام می باشد.

نظرات  (۱)

هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی