آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:اعتبارات استانی اختصاص یافته به این اداره، در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته هزینه شده و از اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند نیز برای توسعه زیرساخت های شهری شهرستان بهره گیری می شود.

arvandpress : پیمان ادیبی پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران رسانه های شهرستان آبادان، گفت:طی یکسال گذشته تلاش شده است تا امکانات و اعتبارات استانی به مناطق کمتر برخوردار سوق یابد تا به نوعی، عدالت در تقسیم اعتبار رعایت شود.81718236-70092714
وی با بیان تجهیز ۲۱ سالن ورزشی شهرستان آبادان به سیستم های سرمایشی طی دو ماه آینده با حمایت مالی سازمان منطقه آزاد اروند، افزود:با توجه به محرومیت شهر مرزی اروندکنار، سالن های این بخش نیز به سیستم سرمایشی مجهز شد.
ادیبی همچنین با ارائه آماری از عملکرد این اداره طی یکسال گذشته، با بیان برگزاری ۱۵۰ مسابقه ورزشی کشوری، استانی و محلی در این مدت، افزود:برگزاری مسابقات بین المللی کشتی باشگاه های جهان در سال گذشته، بیانگر توان و ظرفیت های این شهرستان برای میزبانی مطلوب مسابقات کشوری و بین المللی است.


رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان همچنین از انجام رایزنی مسئولان استانی و محلی برای برگزاری جشنواره ملی روستائیان کشور در قالب مسابقات سنتی و بومی در ۶۰ رشته ورزشی در آبادان خبر داد.
وی اضافه کرد:پیگیری های برگزاری این بازی ها در آبادان در دست انجام است و امیدواریم این مسابقات در این شهرستان برگزار شود.
در پایان این آیین از خبرنگاران حوزه ورزش شهرستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

منبع : ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی