آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

نشست بررسی مشکلات شهرداران و شوراهای شهرستان‌های خوزستان شامگاه چهارشنبه با حضور معاون وزیر کشور در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

arvandpress : در این نشست شیرازی شهردار آبادان طی صحبت کوتاهی از دولت یازدهم انتقاد کرد و خواستار توجه دولت به امر جذب سرمایه های خارجی برای برون رفت شهرداری ها بویژه شهرداری آبادان از بن بست نبود اعتبار کافی شد.

13900718134514_PhotoAشیرازی که در دولت دهم نیز کسوت شهرداری را بر تن داشته با اشاره به سفرهای خارجی شهرداران کلان شهرها از جمله آبادان به خارج از کشور و تلاش برای متقاعد کردن سرمایه گذاران خارجی برای ورود به عرصه پروژه های شهری ؛ ضمن انتقاد از دولت یازدهم به کنایه گفت در این دولت باید به امامزاده های آبادان برویم که منظ.ر ایشان گرفتن کاسه گدایی برای حل معضلات شهر بزرگی نظیر آبادان است.

 

البته وی اشاره ای به نتایج سفرهای خارجی اش در زمان دولت دهم در شکوفایی شهر آبادان نداشت و به این جمله بسنده نمود که دولت دهم که ادعای ساده زیستی داشت در زمینه سفر شهرداران به کشورهای خارجی جهت جذب سرمایه توجه داشت ولی در این دولت باید به فکر رفتن به امام زاده‌های آبادان باشیم.

سیاحی معاون استانداری خوزستان نیز در این نشست طولانی به مسئله تورم نیرو در شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: در شهرداری ها بویژه شهرهای مرزی با تورم نیروی مازاد روبرو هستیم به طوری که برای هر پست سازمانی ۵/۵ نفر نیرو وجود دارد.

گفتنی است در تیرماه سال ۹۱ شهردار و رییس شورای اسلامی این شهر در سفر به چین از ره‌آورد این سفر گفت: پیمانکار پروژه احداث پل کابلی روگذر امام رضا(ع) در این منطقه، شرکت گروه مهندسی آگورچین است.

pole-kabli1

پل کابلی آبادان در اسفن سال ۹۱ افتتاح شد و از آن موقع تا بحال مورد انتقاد در نحوه ساخت و بویژه شیب تند آن قرار گرفته است که البته بنا به اظهارات مهندس جمال گلی معاونت فنی و مهندسی شهرداری آبادان نتایج بازدید فنی بازرسان فنی کشوری و استانی گویای استاندارد بودن این پل است.

هزینه ساخت این پل ۵ میلیارد تومان بوده است و ۲۰۰ متر طول، ۱۷ متر عرض، ۲۸ متر ارتفاع پایلونها، استفاده از ۲۲۴ رشته کابل، دو هزار ۵۰۰ تن وزن پل، ۷۰۰ تن وزن سازه ای پل در مدت ۱۸ ماه(چهار ماه تعلیق) به عنوان مشخصات فنی پل می توان نام برد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی