آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

اصحاب رسانه آبادان گرد هم آمدند

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

امروز پانزدهم مرداد ماه ؛ اصحاب رسانه صبح خود را با گردهمایی در باشگاه گلستان آبادان آغاز کردند.

به گزارش اروندپرس ؛ آیینی از سوی روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان در سالن تجمعات باشگاه گلستان این شهر برگزار شد. در این آیین علاوه بر خبرنگاران ؛ از مجریان و گویندگان صدا و سیمای مرکز آبادان نیز تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم که حجه الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه محترم آبادان نیز حضور داشت در فضایی صمیمی در خصوص شرایط شغلی خبرنگاران و نیز رسالت خبرنگاری مطالبی گفته شد.۲۰۱۵۰۸۰۶_۱۱۳۹۱۸

در این مراسم کلیپی از توفیقات اخیر شرکت پالایش نفت آبادان در افزایش تولید بنزین به نمایش درآمد.

در پایان نیز عکس یادگاری خبرنگاران با امام جمعه محترم و تنی چند از مسوولان پالایشگاه گرفته شد.

از جمله برنامه های این آیین ؛ بازدید خبرنگاران از تاسیسات نفتی و سپس صرف ناهار بود.

اما اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان نیز در ساعت ۱۹:۴۵ میزبان اصحاب رسانه های مکتوب و فضای مجازی بود.

در این مراسم که با استقبال خوبی همراه نبود ؛ آقای فرهاد علوانی پورغراوی ؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان طی سخنانی کوتاه ؛ روز خبرنگار را تبریک گفت و خواستار همدلی بیشتر از سوی نمایندگان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شد. ایشان همچنین با اشاره به هفته نامه های آبادان ؛ از تلاش گسترده آنان در اطلاعرسانی به مخاطبان قدردانی نمود.

در  ادامه این برنامه ؛ از حاضرین خواسته شد تا به نوبت پشت تریبون قرار بگیرند و درباره موضوع مورد نظرشان دقایقی صحبت کنند که آقای محمود تیلا مدیر مسوول پایگاه خبری آبادان پرس طی سخنانی یاد و خاطره ی مرحومه فاطمه دهقانی را زنده کرد و با اشاره به بسیم بودن ایشان علیرغم انبوه مشکلات شخصی ؛ این ویژگی را برای همه همکاران خواستار شد. گفتنی است دختر کوچک  مرحومه فاطمه دهقانی که تنها یادگار ایشان می باشد نیز در جمع حاضر بود.

سپس آقای مهرداد معماری مدیرمسوول پایگاه خبری و اندیشه اروند پرس با قرار گرفتن پشت تریبون ضمن سخنان کوتاهی خواستار ارج نهادن به پیشکسوتان عرصه ی خبر و روزنامه نگاری شد و از آقای سید غدیر رمضانی بعنوان پیشکسوت این عرصه نام برد و از ایشان خواست که در جایگاه قرار بگیرد.

آقای سید غدیر رمضانی نیز طی سخنان کوتاهی از مرحوم نادر دریابان ؛ از خبرنگاران سال های دفاع مقدس در خرمشهر نام برد و از حاضرین خواست فاتحه ای برای ایشان قرائت کنند.۲۰۱۵۰۸۰۶_۲۰۱۷۰۳

در پایان این برنامه با نام بردن از اصحاب رسانه های مکتوب و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری با تقدیم لوح تقدیر ؛ تجلیل بعمل آمد.

از حواشی این برنامه ؛ حضور آقای فرهاد علوانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با پای شکسته بود.

آقای امین جوکار از فعالان عرصه خبر به هنگام دریافت لوح تقدیر خود با قرار گرفتن مقابل تریبون خطاب به سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از عدم حمایت ایشان در احضار برخی خبرنگاران و نویسندگان خبری توسط پلیس امنیت و دادگستری آبادان طی سال گذشته انتقاد کرد و خواستار حمایت جدی از خبرنگاران شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی