آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آبادانی آبادان در گروی همدلی است

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

arvandpress : شهر آبادان پس از پایان جنگ درگیر معضلات فراوانی شد که با توجه به عنایت خاص دولت های پس از جنگ می توانست در جایگاهی رفیع تر قرار بگیرد و بار سنگین مشکلات و معضلات ناشی از ۸ سال ویرانی جنگ را تا به امروز بر دوش نگیرد

نخلستان آبادانشاید بی انصافی نباشد اگر بگوییم درد مزمنی که تن رنجور این شهررا در ربع قرن پس از پایان جنگ آزار داده ضعف شدید مدیریتی و گسیل مدیران ناکارآمد از سوی مرکز استان به این شهر می باشد. به گواه آمار و ارقام موجود در بخش اعتبارات عمرانی شهر ؛ توجه ی خوبی به این شهر شده است اما چرایی این همه عقب افتادگی را صرفا باید در کیفیت مدیریت آبادان دانست.تردد نامعقول فرمانداران متعدد یکی از دلایل عقب افتادگی شهر است چرا که شخص فرماندار بعنوان تاثیرگزارترین فرد در مناسبات عمرانی بر هیچکس پوشیده نیست که با جابجایی های پی در پی ؛ عملا تمرکز گرایی در سطح مدیریت کلان شهر از بین رفت .

 

گرچه در برخی مقاطع فرماندارن کاردان به این شهر آمدند اما کوتاهی عمر مدیریت آنان مانعی جدی  بر سر راه اعمال مدیریت آنان بود. گزافه نیست اگر بگوییم تیم فعلی مدیریت شهر نسبت به دوره های پیشین – جز در چند بخش – کارآمد و دلسوز نشان داده اند. مطمئنا مجموع تلاش های دکتر شهبازی و همراهی وهمفکری ایشان با مجموعه ی نمایندگان شهر و مدیریت پرتوان ایشان؛ نوید روزهای خوب برای آبادان و آبادانی ها دارد.

لازم است تا  سه نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران عالی رتبه نظیر فرمانداری ویژه آبادان و شهردار ارجمند با تشکیل اتاق فکر ؛ راه های تازه ای برای عمران و آبادانی شهر بیابند تا مردم در بخش های آموزش و پرورش و آب و فاضلاب نیز شاهد تحولی بنیادین بشوند. البته همگان می دانیم که در دو بخش یاد شده ؛ توجه خاص به زیرساخت ها اهمیت فوق العاده ای دارد که با وضعیت اعتبارات فعلی ؛ آن هم در کوتاه مدت قابل دسترسی نمی باشند. اما  پرسشی که همچنان مطرح است آن است که  چه کسی یا کسانی باید پاسخگوی اهمال ربع قرن گذشته در توجه و پیگیری های انجام نشده در بخش های آموزش و پرورش و آب و فاضلاب می باشد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی