آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

سیاهی لشکرها در انتخابات را بشناسیم.

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ب.ظ

arvandpress : سیاهی لشکر به آن دسته از عوامل انسانی گفته می شود که کادر تصویر چشم ناظرین را پر می کنند.با این تعریف ساده می خواهیم به موضوع لشکرکشی برخی جناح های سیاسی در مراسم و کنش های کف خیابانی و یا در محدوده ی زمانی انتخابات اشاره کنیم.

77823_908

از شگردهای برخی سیاسیون آن است که تا می توانند سیاه لشکر استخدام کنند تا بعنوان اهرم فشار در آوردگاه های پیش رو استفاده و یا بعبارت درست تر ؛ سوء استفاده کنند.

انتخابات مجلس در ماه پایانی امسال (۱۳۹۴) برگزار خواهد شد و از همینک شاهد شکل گیری سیاهی لشکرها هستیم. خود سیاهی لشکرها به سه گروه عمده تقسیم می شوند.

گروه اول را گران خرید نامگذاری می کنیم. گروهی که در قبال برخی امتیازات نقدی یا نسیه ای از کاندیدایی حمایت می کنند از نشانه های بارز این افراد بوسه زدن بر نام کاندیدای مورد نظر است !

گروه دوم هم از نوع خریداری شده هستند منتها افراد این گروه زیاده خواه نیستند و چندان گران حساب نمی کنند و با پشیزی؛ حاضر به ایفای نقش سیاهی لشکری می شوند.از جمله ی این سوداگران ؛ می توان به کسانی اشاره کرد که در قبال دریافت مبلغی اندک یا مثلا تجهیزات یک تیم ورزشی ؛ به خیل سیاهی لشکرهای فرد مورد نظر درمی آیند.

گروه سوم از سیاهی لشکرها را کسانی می دانیم که بواسطه ی تعلقات فامیلی و دوست و رفیق بودن به جمع سیاهی لشکرها درمی آیند و هیچ آگاهی از برنامه ها و خط فکری کاندیدای خود ندارند. این بخش از سیاهی لشکرها بیشترین ضربه را به انتخاب اصلح جامعه می زنند .

انشالله طی روزهای آتی مطالب جامع تری در این خصوص منتشر خواهیم کرد.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی