آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از برگزاری همایش جذب سرمایه‌گذار به منظور توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان خبر داد.

arvandpress : غلامحسین غلامعلیان اظهار کرد: موضوع صنعت گردشگری همواره از دغدغه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان بوده و تاکنون جلساتی با این موضوع برگزار شده است.

1392022915302112549333

وی افزود: به منظور ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، هماهنگی، تعامل و برنامه‌ریزی و همچنین تاکیدات رئیس جمهور در راستای توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند، همایش بررسی جذب سرمایه‌گذار در آبادان برگزار می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان ادامه داد: این همایش با برنامه‌ریزی‌های کمیسیون گردشگری عصر سه‌شنبه، بیست و سوم تیر، ساعت ۱۸ و در محل هتل کاروانسرای آبادان برگزار می‌شود.

غلامعلیان، جذب گردشگر و رونق صنعت توریسم را از زیرساخت‌های مهم نظام اقتصادی دانست و گفت: منطقه ویژه اقتصادی اروند جایگاه مناسبی برای جذب توریسم است و چنانچه این ظرفیت‌ها دیده شود زمینه جهش و رونق اقتصادی در این منطقه فراهم می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: امید می‌رود با برگزاری همایش بررسی جذب سرمایه‌گذار، گام بزرگی در راستای تحقق برنامه‌های صنعت گردشگری در این منطقه برداشته شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی