آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون، جمعی از مسئولان محلی و مردم نیکوکار آبادان برگزار شد.
arvandpress : معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در این آیین با تجلیل از همبستگی و برادری مردم در ماه مبارک رمضان گفت:با بهره گیری از آموزه های دینی در این ماه، کمک به مستمندان و رهایی زندانیان جرایم غیرعمد، می توان این قشر را به درک صحیح از زندگی هدایت کرد.

122337

عزیز الله شهبازی افزود:با آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، گامی مهم در راستای مستحکم شدن بنیان خانواده ها برداشته شده و از قرار گرفتن این خانواده ها در معرض آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود.

وی اظهار داشت:با تاسی از رفتار والگوهای ائمه اطهار می توان در حد توان چه در قالب مسائل مادی و چه در غیر مادی بهترین حامی برای قشر مستضعف و بی بضاعت جامعه بود، چرا که این افراد بدون حمایت خیرین و حامیان قادر به اداره و ادامه زندگی نیستند.

امام جمعه آبادان نیز در این آیین با تاکید بر گسترش فرهنگ انفاق و ایثار و حفظ این جایگاه در میان مردم، تصریح کرد:انفاق در راه خدا از ویژگی های بارز مومنان است، چرا که انفاق از جایگاه مادی و معنوی برخوردار است.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور رسیدگی و پرداختن به مشکلات زندانیان جرائم غیر عمد در جامعه را از جمله مسائل اساسی روز برشمرد.

وی اظهار داشت:بخشش قسمتی از مال به نیازمندان، بهترین راه برای دستیابی به اهداف متعالی و جلب رضایت پروردگار است چرا که خداوند متعال در قرآن کریم در آیات مختلف بر دستگیری نیازمندان از سوی توانمندان تاکید کرده و آن را مایه سعادت دنیوی و اخروی عنوان کرده است.

دادستان آبادان نیز در این آیین گفت:هشت زندانی غیر عمد در زندان آبادان به سر می برند که برای آزادی آنها نیاز به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

احمد شیرعلیزاده افزود:این زندانیان به علت تصادف و بدهی مالی در زندان به سر می برند که امید است با همت خیران، زمینه آزاد سازی آنها فراهم شود.

وی اظهار داشت:۲۳ شهروند آبادانی نیز در زندان های استان در حبس به سر می برند که در صورت فراهم شدن امکان مالی زمینه آزاد سازی آنها نیز مهیا می شود.

حمیدحنظل عیدانی رییس شورای اسلامی شهر آبادان نیز با حضور در این مراسم ؛ مبلغی از سوی این شورا اهدا نمود.

در این آیین، امیر تاجیک، مهرام رجبی و احمد ایراندوست حضور داشتند و اجرای این برنامه را سید مرتضی حسینی مجری شبکه های تلویزیونی بر عهده داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی