آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

 چندی پیش پایگاه خبری ـ تحلیلی نیوزآبادان طی یادداشتی با عنوان “جواد سعدون زاده ؛ دیروزـ امروزـ فردا” دیدگاه خود در خصوص این نماینده را منتشر نمود که متعاقبا پاسخی از سوی ایشان دریافت نمودیم و بلافاصله منتشر کردیم. از آن جایی که نسبت های ناروایی در پاسخ این نماینده مشاهده و ملاحظه نمودیم بر آن شدیم تا جهت تنویر افکار عمومی مواردی را متذکر بشویم.

newsabadan2

حضور نماینده سلام
۱- تاکید شما بر ” با اصرار عزیزانم ” نشان دهنده ی غرور کاذب شماست که ریشه در تعلق خاطرتان به جریان شکست خورده ی حاکم در یک دوره ۸ ساله ی سیاه دارد. این که شهروندی دیدگاه خود را منتشر می کند و شما بخواهید با اکراه پاسخ دهید اصلا موقرانه و مردم دارانه نیست.
۲-پیش داوری شما و نیز کشاندن نویسنده به سمت تفتیش عقاید و اینکه ایشان به آقای شیرازی تعلق خاطر دارد از جمله مشورت هایی است که اطرافیانتان کما فی السابق به شما می دهند و در این خصوص اشتباه محض نموده اید و امتیازی نصیب شما و ” عزیزانتان !” نخواهد کرد.
۳-در استناد شما به کم اخلاعی نویسنده محترم نیوزآبادان به ندانستن آن که شیخ نمر ؛ عربستانی است و نه بحرینی ! واقعا به شما تبریک می گویم که چنین صغری و کبرایی کردید و مرحبا به استنتاجتان! خدمتتان عرض می کنیم که مراد نویسنده توجه به حوزه های نامربوط به وظیفه اتان که رتق و فتق امور حوزه انتخابیه جنابعالی است که شما با تاکید بر دلیل و برهان قاطعتان !!! علاقمندی خود را به دیگر حوزه های نامربوط اعلام نمودید.
۴-درباره “نم از یم ” هایی که فرمودید حاشا و کلا از این همه تلاش ! که توجه دو نماینده ی دیگر شهر را بدان ها جلب می نمایم که با این حساب ؛ آنان را باید مواخذه نمود که در این سال ها هیچ کاری نکرده اند و شما بودید که یا طراح موضوع بودید و یا پیگیرکننده . اگر این صحبت ما را نیز ب پای تعلق خاطرمان به الف و ب نگذارید باید بگوییم که بسیاری از افتخارات ذکر شده یا عقیم مانده اند و یا اصولا مدعیان دیگری هم دارند.
۵-برایتان متاسفم که ما را به عرب ستیزی متهم کردید . امری که کذب محض است و گویای شانتاژ و هیاهوهای همیشگی اطرافیانتان. در نوشته ما شما را یک پژوهشگر و درونگرا نام برده ایم که بخاطر تعلقتان و تخصصتان به ادبیات رفیع عرب ؛ پیشنهاد کرده ایم در آن بخش مثمرثمرتر هستید. بنابراین سعی نکنید چون لیدرهای فکری تان هیاهو و نمایید و جنجال آفرینی کنید.آبادان متعلق به همه ی کسانی است که فرزند او هستند و فرقی ندارد این فرزند متعلق به کدام قوم و عشیره است. این ها را باید بدانید.
۶-ما فرزند آب و آفتاب و نخل های سربریده و خشکیده ای هستیم که هیچکدام از نماینده های ادوار و فعلی جز در حرف ؛ نتوانسته اند مرحمی بر دردهای روستاییان و صاحبان پربرکت نخیلات آبادان باشند. از شما می خواهیم در این چندماه انتهای خدمتگزاری تان به مردم ؛ مرگ نخیلات را نظارهگر نباشید و اقدامی عملی به انجام برسانید.این را از آن جهت گفتیم که بدانید جمع آوری آرای مردمی لازم و ضروری است و نه توجه تام به رای دهندگانی که فامیل هستند. قطعا نماینده باید مقبولیت عام داشته باشد .متاسفمکه با طرح موضوع نخ نما شده ی دیوارکشی بین عرب و فارس سعی در القا و تهییج مخاطبان فرهیخته و آگاه نیوزآبادان داشته اید.
۷-اما اینکه نویسنده ساکن آبادان هست یا نه مزید اظلاعتان عرض کنم که بله ایشان در این شهر سکونت دارد و اما طی ۷ سالی که شما را می شناسیم نه دیده ایم و نه دیده اند که در بین مردم قدم بزنید و جویای حالشان باشید.
در سایه امن الهی باشید
پایگاه خبری ـ تحلیلی نیوزآبادان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی