آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

جواد سعدون زاده یکی از سه نماینده محترم آبادان در مجلس شورای اسلامی به مطلب منتشر شده در نیوزآبادان به تاریخ ۳۱ /خرداد ۱۳۹۴ پاسخی ارسال نموده اند که ضمن تشکر از ایشان عینا منعکس می نماییم .

نیوز-آبادان

پاسخی با اصرار عزیزانم به مطلب جواد سعدون زاده دیروز، امروز و فردا درج شده در سایت نیوز آباداننویسنده محترم به دلیل تعلق خاطری که به آقای شیرازی شهردار مستعفی دارند،  همه منتقدان را ناکارآمد ،مساله دار، فرصت طلب و فاقد بصیرت انگاشته است .

۱-    موضوع مطرح شده در شورای اسلامی موقر شهرستان آبادان موضوعی درونی است که معتقدم فرزندان بصیرت و با کفایت آبادان توان رتق و فتق آن را دارند بنده نیز چون دوستان عزیزی در آن شورا دارم به عنوان برادر بزرگ سنی آنان ، عنداللزوم مشورت می دهم و به عنوان نماینده شهر در کنار شورا بوده و هستم . امیدوارم دوستان ما آنچه را که حق است و حافظ حقوق شهروندان نجیب آبادانی است انجام دهند ،  حق بگویند و راه حقیقت بپویندإ

۲-    درباره بریدن تیغ ما در آینده و شانس انتخاب مجدد، این حق و قضاوت و گزینش را به مردم آبادان واگذار نمائید، آنان خدمتگزاران و کارآمدان و مدافعان پاکدست وشجاع خویش را بر می گزینند .

۸/۱۲/۹۴ اراده آبادانی در آسمان فرهنگ خدمت بی منت تجلی آشکار خواهد داشت ، اما متهم کردن اینجانب که به مسائل مبتلا ورود نمی نمایم ، یا ایشان مسائل را به خوبی دنبال نمی نماید یا از باب تجاهل العارف است! دلیل کم اخلاعی ایشان این است که نویسنده نمی داند که شیخ محمد باقر النمر عربستانی است یا بحرینی !!!  حمایت و دفاع از  ایشان حمایت از قهرمانان و مبارزان راه فضیلت علوی و حسینی است و از این فریاد برخود می بالم .

اتفاقاً در مسائل کلان کشور ،‌استان و شهر جزء نمایندگان پیشرو و صریح و فعال می باشم نمی  از یم  بگویم و بگذرم :

۱-    نوشتن متن استعفاء و طراحی آن در دوره ریاست برمجمع نمایندگان استان و بازتاب ملی آن را چگونه نادیده می گیرد که موجب احیای ماده ۱۸ بودجه شد و به توقف طرح بهشت آباد از سرشاخه های کارون شدو جهت سفر دولت را از خراسان به خوزستان تغییر داد .

۲-    عملی کردن و تخصیص اعتبار طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری

۳-    پیگیری توسعه محدوده منطقه آزاد ، و لایروبی اروند و تثبیت آن به عنوان مصوبه سفر استان دولت یازدهم .

۴-    تکمیل پروژه جاده مرگ با قاطعیت مثال زدنی(آبادان-ماهشهر)

۵-    احیای طرح توسعه فرودگاه بعد از ۲۰ سال

۶-    طرح توسعه بندر در تانکفارم که دوستان شما مانع انجام آن هستند.

۷-    ملغی کردن و حذف قاطعانه طرح ابلهانه تقیسیم نمایندگان در سطح شهرستان آبادان که از افتخارات بنده است.

۸-    پیگیری ارتقاء شهر اروندکنار به شهرستان که مراحل نهایی آنها درحال انجام است .

۹-    نهایی کردن پروژه تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان موسوم به فاز دو اجرایی که یک گام ملی ا ست .

۱۰-اخذ اعتبارات ۶۲ منطقه جامانده شهرستان آبادان به منظور گازرسانی با استفاده از بند قاف تبصره ۲ ق بودجه که تا پایان سال ۹۴ نهایی می شود.

اما اشاره شما به سفر خارجی و تکیه برزبان عربی یک بار و اینکه مرا فقط در محافل ادبیات عربی می توان یافت حاکی از یک روحیه عرب ستیزی و ناسیونالیسم کهنه و فرسوده است ، اگر می خواهید بنویسید عالمانه و فرهیخته بنویسید ما همه فرزندان خمینی هستیم و سربازان خامنه ای ، آنچه گفتید بخشی از مزیتهای ماست و از آن احساس حقارت نمی کنیم اگر پنبه های بی توجهی ازگوش خود خارج سازید سیستم صادقانه فریادهای  ما را در دفاع از مردم شریف آبادان را خواهید شنید .

اما سخن سبک شما که ما نمایندگان، نماینده اقوام و طایفه تیره خود هستیم توهین آشکار به مردم است ، اگر این مردم به ما رای ندهند پس نخل ها و احشام و جانوران شهرستان به ما رای دهند ، البته همه اقوام و طوایف عرب و زاگرش نشین ، ترک و کرد و … حق انتخاب دارند و رایشان محترم ، بهبود وضع فرودگاه و بندر و پالایشگاه و گاز و جاده و اتوبان و    … امثالهم چه ربطی به فارس و عرب دارد؟

اما درخصوص بند آخر سخن این شهروند عزیز باید بگویم ، من نمی دانم شما در شهرستان آبادان زنــدگی می کنید یا خیر ، اگر در شهرید ، حضور خادم مردم آبادان را با تمام وجودلمس می نمودید ، من در دامان لطف آبادانی های عزیز راه خدمت بی منت را ادامه خواهم داد.

 

 خدمتگزار مردم شریف آبادان

 جواد   سعدون زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی