آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

بنده و دوستان از گزارش ابهامات مالی شهردار قانع نشده ایم.تا پرداخت حقوق کارگران و کارمندان محترم شهرداری، امروز در جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار و تعیین سرپرست حضور نخواهیم داشت.

 در گفتگویی که با خلیل جنامی ؛ عضو شورای شهر آبادان و از مخالفان استعفای شهردار داشتیم ؛ متن نامه ای را در اختیارمان گذاشت که در آن خطاب به رییس شورای اسلامی شهر آبادان دلیل شرکت نکردن در جلسه ی تعیین تکلیف استعفای محمودرضا شیرازی درج شده است. متن نامه از این قرار است:

خلیل-جنامی

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب دکتر عیدانی
ریاست محترم شورای اسلامی شهر آبادان
با سلام به شهدایی که دست بسته رفتند تا ما با دستانی باز از بیت المال محافظت کنیم.
ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با توجه به خالی بودن حساب های شهرداری و صدور فله ای چک ها در روزهای اخیر (۱۶۰ میلیارد ریال در دو ماه)و وصول چک های افراد خاص(برای مثال یک خانم که خرید گلدان و گرامافون و …. را انجام داده طی چند فقره چک ۲۵۱ میلیون تومان در چند روز دریافت نموده )و پیمانکاران محترم دیگر نتوانستند ۵ میلیون تومان دریافت کنند و با توجه به اینکه آخر ماه سرپرست باید حقوق پرسنل محترم را پرداخت نماید،با چالشی بزرگ مواجه خواهد شد و احتمال سوء استفاده دشمنان نظام از مطالبات کارگران ،کارمندان و پیمانکاران، و اینکه بنده و دوستان از گزارش ابهامات مالی شهردار قانع نشده ایم.تا پرداخت حقوق کارگران و کارمندان محترم شهرداری، امروز در جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار و تعیین سرپرست حضور نخواهیم داشت.
والامر الیکم
خلیل جنامی،ناصر کعبی،مریم نصاری فرد ،شجاع زویدات ویسری دریس

در این گفتگو از ایشان پرسیدیم که چرا فقط شما ۵ نفر این نامه را امضا کرده اید؟

ـدیگران لابد مشکلی نمی دیدند . ما پنج نفر به ریاست شورا اعلام موضع کردیم.

ـ احتمال داره یکی از اعضای فعلی شورا سرپرست شهرداری بشه ؟

ـ سرپرست حتما باید کارمند شهرداری باشه که جناب اقای مکوندی و یا سرکار خانم کردی زاده می توانند سرپرست باشند.

ـ اما این دو بزرگوار بعنوان نماینده مردم در شورای شهر هستند و طبق قانون نمی تونند در شهرداری خدمت کنند و می بایست به اداره ای دیگر مامور به خدمت بشوند.

ـ قانون برای همه یکسان است و مانعی ندارد.

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی