آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر آبادان، به رغم تشکیل جلسه، اما در خصوص قبول و یا رد استعفای شهردار آبادان تصمیم‌گیری نشد.

 رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: بر اساس درخواست جمعی از اعضا برای تشکیل جلسه فوق العاده برای بررسی موضوع استعفا شهردار آبادان (جهت حضور در انتخابات مجلس)، برگزاری جلسه امروز پنجشنبه به تمامی اعضا و حتی شهردار اطلاع‌رسانی شده بود.

حمید-حنظل-عیدانی

حمید حنظل عیدانی افزود: به رغم تشکیل جلسه و حضور هشت نفر از اعضا اما چون تعداد حاضران به حد نصاب نرسید لذا تصمیم گیری در خصوص قبول و یا رد استعفا شهردار به  جلسه بعدی که متعاقبا اعلام می‌شود، موکول شد.

وی اضافه کرد: طبق اعلام قبلی، روز یکشنبه  شورا جلسه عادی خود را برگزار می‌کند که امکان بررسی استعفای شهردار در این جلسه وجود ندارد، استعفای شهردار باید در جلسه‌ای  فوق العاده  بررسی شود.

حنظل عیدانی، زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به استعفاء شهردار را منوط به تصمیم اعضا دانست.

وی در پایان با بیان اینکه دغدغه اعضا با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان تامین حقوق کارکنان شهرداری‌ست گفت: از شهردار خواسته شد تا در این خصوص چاره اندیشی کند تا کارکنان با مشکل مواجه نشوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی