آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شهبازی: درصدد ایجاد فضاهای گردشگری هستیم

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ
شهبازی ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان : درصد ایجاد فضاهای گردشگری مناسب و درخور شان مردم آبادان هستیم.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در گفت و گو با واحد خبر صدا و سیمای مرکز آبادان ضمن اشاره به فعالیتهای مناسب در حال اجرا در سطح شهر اظهار داشت:درصد ایجاد فضاهای گردشگری مناسب و درخور شان مردم آبادان هستیم.
 
نیوز-آبادان
 
وی ادامه داد: برای ایجاد فضای گردشگری در شهرستان چند پروژه را دنبال می کنیم که یکی از آنها جزیره شادمانی است که با مساحت ۴۸ هکتار در رودخانه بهمنشیر قرار دارد. اعتبار اولیه آن ۱۳۰ میلیارد تومان می باشد و ۷ ماه پیش عملیات احداث آن آغاز شده است، این پروژه از طرح هایی است که مورد تأکید استاندار محترم خوزستان دکتر مقتدایی می باشد.
احداث پیست دوچرخه سواری، پیاده روی، روشنایی کامل جزیره، لحاف بتونی و شمع کوبی در این جزیره انجام شده است.
شهبازی افزود: این پروژه تحت نظارت عالی ما در حال اجراست و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال ۹۴ اجرایی شود.
وی باغ موزه دفاع مقدس، محل یادمان ولفجر هشت و یادمان ذوالفقاری را از دیگر پروژه های در دست برنامه ریزی و اجرا اعلام کرد و تأکید نمود: باغ موزه دفاع مقدس که حدود ۱۰ هکتار در فاز اول می باشد، بیش از ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی تأمین شده است و هیأت امناء در شهرستان تشکیل شده و عملیات اجرای آن ان شاء الله بزودی با حفظ وضعیت موجود شروع خواهد شد و باید به شکلی راه اندازی شود که مورد استقبال گردشگران واقع شود.
وی افزود: در خصوص یادمان والفجر ۸ مقرر گردید که با همکاری فرمانداری ویژه و صدا و سیما نقش این یادمان پررنگ تر از پیش نشان داده شود که یادمان ذوالفقاری که مکان یابی آن صورت پذیرفته و ۱٫۵ میلیارد تومان از طریق دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان اعتبار در نظر گرفته شده است و در حال حاضر مشاور طرح در آنجا نظارت دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که از تمام پتانسیل های موجود در آبادان برای توسعه کیفی فضای تفریحی و گردشگری در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی به کار ببریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی