آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان ، صبح امروز جلسه شورای اشتغال شهرستان آبادان در محل این فرمانداری برگزار شد.
 
نیوز-آبادان
در این نشست که با حضور محمد کارگر معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی و اعضای شورای اشتغال برگزار گردید، مواردی چون وضعیت جذب سهمیه اشتغال خانگی، پالایش آمار اشتغال و جذب نیروهای بومی در شهرستان مورد بحث قرار گرفت.
در این باره با تأکید بر اهمیت جذب سهمیه اشتغال خانگی، میزان این سهیمه تا نیمه اول سال جاری، ۷۹ فقره وام اعلام شد.
در این راستا مقرر شد که اداره کار و تعاون آبادان نسبت به پالایش آمار اشتغال و ارائه گزارش اقدام کنند. ضمناً کلیه دستگاه ها موظف گردیدند سهمیه اشتغال خود را جذب کنند.
لازم به ذکر است در این نشست آمار اشتغال مددجویان کمیته امداد از سوی این سازمان حمایتی ۵۹۵ نفر اعلام شد.
همچنین در این جلسه مسائلی چون تسهیلات بانکی، وضعیت مالیات و مشکلات تهیه مواد اولیه، بدهی های معوق و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی آبادان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

پرداخت تسهیلات از محل صندوق مهر امام رضا(ع)، مجوز برای واحدهای صنعتی و تعیین تکلیف واحدهای تعطیل از نظر وضعیت توانایی یام توانایی بازگشایی، از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
در پایان قرار شد که اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در خصوص ارائه تسهیلات از مرکز استعلام گرفته و گزارش در این خصوص ارائه کنند.
همچنین مقرر شد کارگروهی برای رفع مشکلات کارگاه های صنعتی تشکیل شود. حضور صندوق مهر امام رضا(ع) در جلسات بعدی نیز از مصوبات جلسه امروز واحدهای صنعتی در فرمانداری ویژه آبادان بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی