آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

تجمع غیر قانونی ؛ این بار فوتبال بانوان

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ

مگر می شود برای انجام یک مسابقه فوتبال آن هم در استادیوم ؛ شورای تامین تشکیل نشده باشد؟ این که گفته می شود قرار است مهمانان مرد این مسابقه را از نزدیک ببینند و یا اینکه پرسنل استادیوم آبادان همگی مرد هستند آیا چیزی جز تحریک مردم نیست؟

یکی از سایت های به ظاهر محلی آبادان اما در واقع زیر مجموعه ی تشکل سیاسی خاص روز گذشته با درج خبری مبنی بر اعتراض بانوان منتسب به خانواده های معظم شاهد این شهرستان ؛ از تجمع این گروه خبر داد. در این گزارش تحریک آمیز نوشته شده که این بانوان ابتدا به دفتر امام جمعه آبادان رفته اند و چون ایشان در محل حضور نداشتند به سمت فرمانداری این شهر رفته و آن جا تجمع کردند که البته مسوولان ذیربط در فرمانداری گفته اند تقاضای خود را بنویسید تا روز شنبه بررسی بشود.

نیوز-آبادان

این سایت در ادامه با یکی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی (بدون مجوز )گفتگو می کند. البته بدون شناسنامه و حتا عکس مستندی!

فارغ از درخواست این گروه معترض از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آبادان انتظار می رود با توجه به شرایط خاص منطقه ترتیبی اتخاذ نمایند که تجمعات غیرقانونی و خودسر که غالبا اتیکت خاص و شناخته شده ای بر سینه دارند نتوانند چنین اقدامات تحریک امیزی در سطح شهر بر پا کنند.

به نظر می رسد این گروه قشری گرا ؛ احترام به قانون را از یاد برده اند و هر از چند مدتی به بهانه های مختلفی اقداماتی مشابه انجام می دهند.

مگر می شود برای انجام یک مسابقه فوتبال آن هم در استادیوم ؛ شورای تامین تشکیل نشده باشد؟ این که گفته می شود قرار است مهمانان مرد این مسابقه را از نزدیک ببینند و یا اینکه پرسنل استادیوم آبادان همگی مرد هستند آیا چیزی جز تحریک مردم نیست؟

این ها در حالی هستند که تیم ملی بانوان ایران در مسابقات بین المللی شرکت می کند و تا به امروز اعتراضی از سوی علمای اعلام صورت نگرفته چون این ورزشکاران با حجاب مناسب پا به میدان می گذارند مگر آن که آبادان تافته جدابافته باشد.

اما در رابطه با این بازی ؛ خدیجه پوربهبهانی سرمربی تیم منتخب بانوان آبادان با اشاره به بازی با تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیممان از لحاظ بازیکن کاملا آماده و مهیا شده است و برای روز بازی با تمام قوا به مصاف تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز می رویم.

وی با اشاره به روحیه بازیکنان تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان افزود: بانوان فوتبالیست آبادانی با تمام توان خود قصد دارند بازی زیبایی ارائه دهند.

سرمربی تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان با اشاره به بازیکن ملی پوش این تیم عنوان کرد: راحله چعبی، بازیکن آبادانی تیم رده ملی جوانان یکی از بازیکنان تیم بوده و سایر بازیکنان نیز دارای استعدادهای بالایی هستند.

پوربهبهانی با اشاره به تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز ادامه داد: تمرینات تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز را تاکنون ندیده ام و برای اولین بار به مصاف این تیم می رویم.

وی با بیان اینکه این بازی دارای شاخص های زیادی است، اضافه کرد: یکی از این اهداف این بازی، پایه گذاری تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان است تا با نگاه مثبت مسئولان و باشگاه های نامدار آبادان بتوانیم به این اهداف برسیم؛ شناسایی استعدادها و شاخص های بکر آبادان برای معرفی به سطح ملی نیز از دیگر اهداف است.

سرمربی تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان تاکید کرد: پیش از اینکه بازی دو تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان و تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز به مرحله تمرینات دو تیم برای مسابقه برسد، مربیان بسیاری در استان تهران از این بازی خرسند شدند و تقاضا کردند بازیکنان با استعداد را به منظور حضور در تیم ملی به آنها معرفی کنیم.

پوربهبهانی تصریح کرد: از بانوان فوتبالیست و فوتبالدوست آبادانی انتظار می رود تا به عنوان یار دوازدهم در ورزشگاه تختی حضور یابند و حامی فوتبال بانوان این شهر باشند.

این بازی دوستانه روز جمعه ، ۲۲ خرداد، راس ساعت ۱۹ و در زمین چمن پیروز آبادان برگزار خواهد شد و تماشای این بازی برای بانوان آزاد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی