آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

پرواز کویت ـ آبادان ـ کویت برقرار شد

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ

مدیر فرودگاه آبادان گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کویت ـ آبادان ـ کویت برقرار شد.

محمدرضا رضایی از برقراری پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر کویت خبر داد و اظهار کرد: شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیر کویت ـ آبادان ـ کویت در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته با هواپیمای ATR کرد.

نیوز-آبادان

وی با اشاره به ظرفیت فرودگاه و استقبال از افزایش پروازها افزود: مجموعه فرودگاه از سال ۹۳ پیگیر برقراری این پرواز بود که با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان این مهم در سال جاری محقق شد.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در حال حاضر هفتگی بیش از ۳۰ پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز، مشهد، تهران و بندرعباس با همکاری شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه آبادان انجام می‌شود.

رضایی ادامه داد: مسیر اول بین المللی در فرودگاه آبادان با همکاری شرکت هواپیمایی خارجی ایر عربیا در مسیر شارجه ـ آبادان ـ شارجه در مهرماه سال ۹۳ به صورت برنامه‌ای راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرهای آبادان و خرمشهر و موقعیت فرودگاه از لحاظ امن‌ترین آسمان در شرایط فعلی منطقه این پرواز می‌تواند زمینه ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد.

رضایی بیان کرد: در سال ۹۳ بیش از ۴۳۰ هزار نفر مسافر داخلی با ۳ هزار و ۹۰۰ فروند در مسیر آبادان پرواز جابه‌جا شده که رشد ۱۶ درصدی در جابجایی مسافر را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

گفتنی است در حال حاضر فرودگاه آبادان در دو مسیر بین المللی شارجه و کویت و با بیش از ۱۰۰ پرواز در مسیرهای داخلی تهران، اصفهان، شیراز، خارک ، مشهد، بندرعباس و خارک فعال است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی