آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:۱۰ میلیارد تومان  اعتبار برای ارتقاء سطح علمی و سلامت دانش آموزان آبادان و خرمشهر هزینه می شود.

اسماعیل زمانی جمعه به ایرنا گفت:وزارت آموزش و پرورش، هر میزتان اعتباری برای ارتقاء آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر هزینه کند، سازمان منطقه آزاد اروند نیز به همان میزان هزینه می کند.
نیوز-آبادان

وی آموزش و فرهنگ سازی را زیرساخت اساسی توسعه پایدار در عرصه اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت:سازمان منطقه آزاد اروند بر اساس تفاهم نامه خود با وزارت آموزش و پرورش، در خصوص تامین زیرساخت و سرمایه گذاری در این حوزه، اعتبارات لازم را ابتدای سال تحصیلی آینده در اختیار مدیران مدارس قرار می دهد.

زمانی اظهار داشت:به منظور ارتقاء سطح علمی معلمان آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر نیز، ۸۰۰ معلم با مدرک تحصیلی کارشناسی در این منطقه وجود دارد و سازمان منطقه آزاد اروند برای ارتقاء سطح علمی فرهنگیان، آنها را بورسیه می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد:بر این اساس، تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر منعقد شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی