آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

هواداران فوتبال نفت آبادان بخوانند

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

مسئولان شرکت نفت در صورت خرید امتیاز فولاد نوین تیم نفت مسجد سلیمان را می فروشند.

یک مقام آگاه در تیم فولاد خوزستان اعلام کرد مسئولان استان خوزستان قصد دارند تیم فوتبال فولاد نوین را در این استان حفظ کنند.

نیوز-آبادان

از سوی دیگر تیم صنعت نفت آبادان یکی از گزینه‌های اصلی خرید امتیاز این تیم لیگ برتری است . در همین خصوص شنیدیم در صورتی که شرکت نفت بتواند امتیاز تیم فولاد نوین در لیگ برتر را خریداری کنند ،امتیاز تیم سقوط کرده نفت مسجد سلیمان را می فروشند.
البته آنها قصد دارند این تیم را به خریداری در شهر مسجد سلیمان یا حداقل استان خوزستان بفروشند ولی این امر مستلزم آن است که بتوانند امتیاز فولاد نوین را به نام صنعت نفت آبادان بخرند.
در همین حال استاندار فوتبالی و البته آبادانی خوزستان در اظهاراتی گفته است:تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را باید تقویت و حمایت کرد که در لیگ برتر بماند.

اعضای هیئت مدیره پالایشگاه نفت آبادان، فرماندار ویژه آبادان و مدیرکل ورزش و جوانان استان چند روز پیش  با استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست موضوع حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار خوزستان در این دیدار اظهار کرد: تیم نفت آبادان از هر حیث یک تیم حرفه‌ای است و نباید هیئت مدیره آن، غیرحرفه‌ای عمل کند.

عبدالحسن مقتدایی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت آبادان برای خوزستانی‌ها یک برند است افزود: آیا این درست است که چیزی که داریم تضعیف شود؟ این تیم را باید تقویت و حمایت کرد که در لیگ برتر بماند.

وی در ادامه از هیئت مدیره پالایشگاه خوزستان خواست که با جدیت هرچه تمام‌تر از تیم صنعت نفت آبادان حمایت کند زیرا این تیم حلقه اتصال وزارت نفت با بدنه جامعه است.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات شرکت نفت به جامعه آبادان گفت: پاسخ‌گویی به علاقه‌های ورزشی مردم می‌تواند زمینه‌های رضایتمندی، نشاط و مشارکت اجتماعی و سیاسی آنان را در جامعه فراهم سازد.

مقتدایی تصریح کرد: چه کسی گفته که ما تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آبادان را رها و تیم نفت تهران را تقویت می‌کنیم؟ با چه پشتوانه حقیقی، حتی نفت قائم‌شهر بر تیم نفت تهران مقدم است!

وی در پایان تاکید کرد: ما مسئول نشاط جامعه هستیم و باید در پی مشارکت بیشتر مردم باشیم و بر همین اساس همه تیم‌ها باید حمایت شوند.

با تمام این احوال به نظر می رسد که هیئت مدیره غیر بومی و غیرحرفه ای نفت آبادان خر خویش را خواهند راند و تن به تقویت و یا احیانا حفظ حیثیت فوتبال آبادان نخواهند داد.

این در حالی است که این هیئت مدیره با استفاده از بازیکنان اکثرا بومی در فصل گذشته ؛ توپ را در میدان مردم انداختند ولی از نظر تدارکات و توجه به نیازهای تیم به حداقل ها پراختند.

اما بشنوید از مدیرعامل باشگاه فولاد نوین که در این باره گفته: هم اکنون چندین نظر مختلف در خصوص واگذاری فولادنوین وجود دارد.

علیرضا اژدری‌زاده در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد نوین اهواز اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم که امتیاز تیم در استان بماند اما ظاهراً چندین اختلاف نظر وجود دارد استانداری خوزستان قصد دارد تیم را به آبادان ببرد از طرفی دیگر گویا در تهران وزیر نفت به دنبال خرید امتیاز برای نفت مسجد سلیمان است. همچنین شهرداری اهواز می‌خواهد تیم به اهواز بماند و امتیاز این تیم را بخرد به هر حال سه چهار مشتری وجود دارد و باید ببینیم که کدام اتفاق رخ می‌دهد. ما خودمان راغب هستیم که تیم در اهواز بماند.

وی در مورد اینکه از ۱۲ خرداد فصل نقل و انتقالات آغاز خواهد شد و عدم مشخص شدن تکلیف فولاد نوین باعث بروز مشکل در این تیم خواهد شد گفت: ظاهراً هفته آینده این مسئله جدی‌تر پیگیری‌ خواهد شد. من مدیر اجرایی فولاد نوین هستم و مالکین شرکت فولاد خوزستان باید در این باره تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال استعفای او از باشگاه وجود دارد تصریح کرد: به هر حال مشکلات مالی در فوتبال ما یکی از مسائلی است که در همه باشگاهها وجود دارد این مسئله امر تعیین کننده‌ای است و هیچ بازیکن و مربی بدون قرارداد با تیمی همکاری نمی‌کند. امیدوارم این مسئله حل شود و تلاش ما این است که بتوانیم فولاد خوزستان را در شرایط خوبی قرار دهیم و در این هفت سال برای فولاد نوین زحمت کشیده‌ام اما باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.

وی ادامه داد: احتمال برگزاری جلسات هیات مدیره وجود دارد و بیشتر می‌خواهیم وضعیت تیم را بررسی کنیم البته نیم نگاهی هم به این گونه مسائل خواهیم داشت اما تا جایی که امکان دارد قصد داریم تا شرایط تیم را مهیا کنیم تا با قدرت در لیگ برتر حاضر شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی