آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:مشکلات زیرساختی  آبادان در دیدار با حمید چیت چیان وزیر نیرو مطرح شد.

حمید حنظل عیدانی با بیان سفر وزیر نیرو به استان خوزستان و برنامه های وی برای توسعه بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرمشهر، پست ۴۰۰ کیلوولت شهید جهان آرا و بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی آبادان، گفت:دیدار با عضو کابینه دولت یازدهم با حضور نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شد.
926401_160

وی افزود:در این دیدار در خصوص معضلات زیرساختی شهر آبادان در بحث نابسامانی شبکه فاضلاب و تکمیل نشدن این شبکه در سلج غربی و شرقی، فاز ۳ و ۴ کوی امیرآباد و بخشی از مناطق مرکزی شهر، تبادل نظر شد.

حنظل عیدانی افزود:در این دیدار همچنین در مورد مشکلات شهر آبادان در خصوص لایروبی نشدن بهمنشیر و لایروبی نشدن انهار و فرصت های موجود نظیر ساحل سازی بهمنشیر و اتصال جاده ساحلی آبادان به خرمشهر نیز بحث و تبادل نظر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:وزیر نیرو نیز در این دیدار در خصوص پیگیری حل این معضلات قول مساعد داد.

حنظل عیدانی همچنین در خصوص راهبردهای حل این مشکلات، افزود:پیشنهاد می شود که سازمان عمران منطقه بهمنشیر راه اندازی شده و ساماندهی سواحل این رود از این طریق پیگیری و اجرا شود.

وی با بیان ظرفیت های بهمنشیر در خصوص تامین آب شیرین، گفت:در این خصوص نیز، در نظر است تا با پیگیری سازمان منطقه آزاد اروند، سد مخزنی به منظور افزایش ضریب ماندگاری آب احداث شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی