آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

در ادامه سفر حمید چیت چیان، وزیر نیرو به خوزستان، عصر جمعه طرح افزایش ظرفیت آب آشامیدنی آبادان از طرح غدیر بهره برداری شد.

با بهره برداری از این طرح که برای آن یک هزار و ۴۵۰میلیارد ریال هزینه شده ۲۰ هزار متر مکعب در روز به ظرفیت آب شرب آبادان اضافه می شود.
نیوز-آبادان

با این افزایش ظرفیت با احتساب ۱۹۰هزار متر مکعب قبلی ظرفیت آب آشامیدنی آبادان به ۲۱۰هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافت.

در قالب این طرح ۷۰کیلومتر خط GRP و فولادی احداث شده است.

چیت چیان رسیدگی به موضوع مشکل آب شرب آبادان را جزو اقدامات امروز سفر خود خواند و افزود: درباره کانال‌های کشاورزی و آب کشاورزی منطقه برررسی هایی انجام شد که امیدواریم اقدامات آن به سرانجام برسد و نتیجه آن برای مردم منطقه مفید باشد.

وزیر نیرو بیان کرد: در چند روز گذشته ال سی مربوط به احداث تصفیه خانه آبادان گشایش یافت و از ابتدای ماه چهارم عملیات آماده سازی سایت را با فاینانس خارجی آغاز کردیم و به سرعت آن را پیش خواهیم برد.

چیت چیان در پاسخ به این پرسش که وضعیت آب شرب در آبادان را چگونه می بینید، عنوان کرد:  آب آبادان از نظر کدورت هیچ مشکلی ندارد و از نظر شیمیایی باید آزمایش‌هایی روی آن صورت گیرد تا بتوانیم به مشکلات آن پی ببریم.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین طرح آبرسانی در کشور و خاور میانه تحت عنوان طرح غدیر که در خوزستان در حال انجام است، اظهار کرد: تلاش می‌شود آب کافی و با کیفیت از خطی به طول ۴۳۰ کیلومتر به آبادان برسد.

وزیر نیرو افزود: امیدواریم که امسال بتوانیم از نظر کمی آب مورد نیاز آبادان را ارائه کنیم و از نظر کیفی نیز برنامه داریم تا آب سد دز را به این منطقه برسانیم.

چیت چیان در پاسخ به این پرسش که در این سفر چه وعده‌ای را به مردم آبادان می دهید، بیان کرد: ما وعده تلاش بسیار جدی برای حل قطعی مشکل فاضلاب آبادان را به مردم شریف آبادان می دهیم.
وزیر نیرو جمعه شب خوزستان را از محل فرودگاه دزفول به سمت تهران ترک می کند.

نظرات  (۲)

 سلام.
===
یک بخش را در وبلاگم با عنوان" پیشنهاد موضوع" انتخاب کردم که شما در انجا می توانید موضوعی که دوست دارید در موردش مطلب

بخوانید را اعلام کنید و یا انکه اگر لینکی از سایت انگلیسی دارید که فکر می کنید مطلب جالبی برای بقیه خواهد بود آنرا برای من ارسال کنید..
تصمیم دارم تا محتوای وبلاگ را با سلیقه شما و همراهی شما تولید کنم.
منتظرم .:)
سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : تصاویری از آبشار زیبای حمید در بجنورد


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی