آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

عضو هیات تحقیق و تحفص از سازمان تامین اجتماعی با انتقاد از اطاله بررسی پرونده سازمان تامین اجتماعی در قوه قضائیه،به مسامحه کاری ها در قوا در برخورد با فساد اعتراض کرد.

حسین دهدشتی با انتقاد از روند بررسی پرونده های تحقیق و تفحص در قوه قضائیه، گفت: اطاله بررسی این پرونده ها در قوه قضائیه موجب بی انگیزگی نمایندگان در نظارت شده است.

نیوز-آبادان

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قوه قضائیه باید حداقل روند پیگیری پرونده ها را به نمایندگان مجلس اعلام کند.

عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، گفت: تاکنون در مورد بررسی این پرونده در قوه قضائیه اطلاعاتی در اختیارمان قرار نگرفته است و متاسفانه متخلفان هنوز در سازمان تامین اجتماعی حضور داشته و قوه قضائیه نیز گزارشی از بررسی این پرونده به مجلس ارائه نداده است.

عضو کمیسیون انرژی اظهار داشت: متاسفانه یکسری افراد بدون گرایش سیاسی و بدون شناسنامه  که طرفدار جریان باد هستند در دولت های مختلف اقدام به فساد می کنند؛ این افراد نه اصولگرا هستند نه اصلاح طلب، بلکه فرصت طلب می باشند و خود را به جریان حاکم وصل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولتها باید به شعارهای خود مبنی بر مبارزه با فساد پایبند باشند، گفت: متاسفانه اراده ای در دولت برای برخورد با افراد فاسد دیده نمی شود و مردم از این موضوع گله مند هستند.

دهدشتی تصریح کرد: متاسفانه با مسامحه کاری در قوا، افراد فاسد اجازه فعالیت می یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی