آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آبفای آبادان ؛ محله ی برو بیا

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۵ ب.ظ

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان آبادان به طور غیر منتظره امروز برکنار شد .

حفیظ الله بندار که بیشتر از یک سال از مدیریتش بر اداره آبفای آبادان نمی گذشت امروز صبح حلالیت طلبید وخداحافظی کردو رفت.

آبفای-آبادان

منابع آگاه در اداره آبفای آبادان می گویند وی با تصمیم مدیر کل آبفای استان برکنار شده و پست مدیریتی هم برای وی در نظر گرفته نشده است .
این منبع آگاه می افزاید که قرار است شخصی به نام فاضلی از مهندسان اداره کل آبفای استان به جای بندار به عنوان مدیر آبفای آبادان معرفی شود .
مدیر برکنار شده آبفای آبادان در یک سال گذشته به جز شرکت در برنامه گفتگوی خبری شبکه آبادان در دوهفته گذشته حاضر به پاسخگویی به خبرنگاران صدا و سیما نبود .
در این برنامه که به بررسی وضعیت آبرسانی و طرح های جمع آوری و تصفیه فاضلاب پرداخته شد مدیر کل آبفای استان پشت خط ارتباطی در این بحث به همراه بندار شرکت داشت .
منبعی آگاه در اداره آبفای آبادان در این باره گفت : توضیحات آقای بندار در برنامه گفتگوی ویژه خبری نه تنها برای مخاطبان و عوامل برنامه قانع کننده نبود برای مدیر کل آبفای استان هم قابل قبول نبود و در مجموع با بررسی عملکرد یک سال گذشته مدیر کل تصمیم به برکناری وی گرفت.
گفتنی است چند سالی است که مسوولان بالانشین آبفای خوزستان به نوبت مسوولان ضعیف و مطیع بی چون و چرای خود را در آبادان به مسند آبفا می گمارند تا ضمن باز نگه داشتن درب این اداره ؛ در برابر پیمانکاران تحمیلی که با رانت مدیریت استان به آبادان می آیند و پول پارو می کنند هیچ مخالفتی نکنند.
آبفای آبادان طی سالیان گذشته از جمله دردسرسازترین ادارات دولتی در بروز نارضایتی های عمومی در آبادان بوده است.
آبفای آبادان را می توان حیاط خلوت و محله ی بروبیا دانست و نامید.محله ای که به عناوین مختلف از پالایشگاه و منطقه آزاد اعتبار و پول دریافت کرده و همچنان غیر شفاف عمل می کند و حتا در بروز حوادثی که منجر به مرگ شهروندان گرفتار در منهول های بی در و پیکر شده اند نه حاضر به عذرخواهی شده و نه اجازه ی این کار را داشته اند.
همانگونه که پیشتر از این ها نیز گفته و نوشته ایم لازم است ستاد و کارگروهی در فرمانداری ویژه آبادان با هدف نظارت بر عملکرد آبفای آبادان تشکیل بشود . کارگروهی به ریاست شخص فرماندار که دارای قدرت تصمیم گیری و ابلاغ را هم داشته باشند.

نظرات  (۱)

...سلام ...
وبلاگ خوبی دارید
خوشحال میشم به وبلاگ ماهم سر بزنید
masjed15.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی