آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

سه نماینده فعلی آبادان ؛ با شما نیستیم!

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ

نمایندگان آبادان باید یاد بگیرند که آنان یک تیم هستند و مجموعه ی شهر نیز مایلند آنان را به این شکل ببینند نه آن که هر کدام پرچمدار جزیره ی خود باشند.

فلاش بک یکی از تکنیک های هنرمندانه در دنیای هنر است که حکم مستندی را دارد که در کوتاه ترین زمان ؛ مردم را نسبت به موضوع مورد نظر قانع می کند.

نیوز-آبادان

یکی از توقعات ما از سه نماینده ی فعلی آبادان همدلی و یکسویی آنان در انجام ماموریتی است که طبق قانون بر عهده ی آنان گذاشته شده است.

این که نمایندگان فعلی آبادان در انجام این ماموریت خود به چه میزان موفق بوده اند را بر عهده ی افکار عمومی می گذاریم اما در خصوص همدلی این گروه سه نفره حرف و حدیث بسیار است تا جایی که طی نزدیک به این چهار سال آنان چقدر هم دیگر را باور داشته اند موضوع مهمی است که باید درباره آن حرف بزنیم.

اولا این که این سه طی این مدت سپری شده در زیر یک سقف در آبادان دیده نشده اند و معمولا هر کدام سعی دارند تکروی کرده و فعالیت های خود را به نام خود تمام کنند.

نمایندگان آبادان باید یاد بگیرند که آنان یک تیم هستند و مجموعه ی شهر نیز مایلند آنان را به این شکل ببینند نه آن که هر کدام پرچمدار جزیره ی خود باشند.

نکته ی دوم اهم فی الاهم می باشد که لااقل دو تن از نمایندگان فعلی امر بر ایشان مشتبه شده و بجای فعالیت در حوزه انتخابیه ی خود تحت تاثیر جریانات سیاسی موجود در مجلس واقع شده اند و در جامه ی سرباز تشکیلات و دسته بندی های سیاسی بروز و ظهور کرده اند.

نمایندگان فعلی شعارهای تبلیغاتی خود را به یاد بیاورند.قسمنامه ای که در ابتدای حضور در مجلس را بر زبان راندند را نیز بیاد بیاورند.مردم آبادان آنان را نه برای عضویت در تیم های سیاسی که بعنوان صدای رسای خود انتخاب کرده و به مجلس گسیل داشتند. مردم می خواهند که با نمایندگان خود بلافصل دیدار و گفتگو کنند.

چرا این سه نفر در یک مکان و زیر یک سقف با مردم دیدار نمی کنند؟ چرا در معدود برنامه های رسانه ای خود در رادیو و یا تلویزیون محلی آبادان بیش از آن که تعامل مشترک و البته سازنده داشته باشند بدنبال محاسبه ی مدت زمانی هستند که هر کدام از خود و فعالیت های فردی خود بگویند؟

در پایان می گوییم که : سه نماینده فعلی آبادان ؛ با شما نیستیم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی