آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

احتساب سوابق خدمتی کارکنان دولت در مناطق جنگی تصویب شد

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از تصویب احتساب سوابق خدمتی کارکنان دولت در مناطق جنگی خبر داد.

سیدحسین دهدشتی  اظهار کرد: سند راهبردی خدمات رزمندگان پس از چهار سال پیگیری و کار کارشناسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرانجام در جلسه بیست و دوم اردیبهشت سال جاری هیئت دولت به تصویب رسید.

دهدشتی

وی افزود: احتساب سوابق خدمتی کارکنان دولت در مناطق جنگی مانند آبادان که در قالب سند راهبردی خدمات رزمندگان آورده شده بود پس از چهار سال پیگیری، مکاتبات و جلسات متعدد با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کمیسیون اجتماعی دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی تصویب شد و به دنبال طرح سئوالم از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت سال جاری صورت گرفت، این طرح از سوی هیات وزیران تصویب شد و به زودی به منظور اجرا ابلاغ می شود.

دهدشتی با اشاره به تبصره یک بند ۹ سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان توضیح داد: بر اساس این تبصره، آن دسته از کارکنان دولت که در اجرای وظایف سازمان متبوع خود در طول جنگ تحمیلی در شهرهای مناطق جنگی و یا منطقه جنگی حضور داشته باشند حسب مورد با تائید دستگاه و یا سازمان مربوطه، رزمنده «موظفی» تلقی می شوند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش از تصویب طرح سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان، بسیاری از مردم آبادان و سایر ماطق مرزی پیگیری های زیادی را در این خصوص انجام داده بودند که با تصویب این طرح از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی