آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: این شورا آمادگی احداث موزه فوتبال در این شهرستان با توجه قدمت این رشته ورزشی در آبادان را دارد.

حمید حنظل عیدانی اظهار کرد: فوتبال آبادان بخشی از هویت این شهر است و پیشکسوتان آبادانی بسیاری در تاریخ این رشته ورزشی ستاره شده اند.

926401_160

وی افزود: برخی از پیشکسوتان فوتبال آبادان مرحوم شده اند و یاد و خاطره آنها باقی مانده است و برخی دیگر نیز با وجود اینکه در قید حیات هستند متاسفانه از توانمندی ها و تخصص آنها به خوبی استفاده نمی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: برای اینکه قوتبال شهر آبادان به صورت برند به همه دنیا معرفی شود؛ لزوم احداث موزه فوتبال در این شهر بیش از پیش احساس می شود. می توان آثار فیزیکی مانند لباس و مدال ها و حتی فیلم هایی که به صورت آرشیو از افتخارآفرینی فوتبالیست های آبادانی وجود دارد در موزه فوتبال آبادان قرار داده شود.

حنظل عیدانی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر آبادان آمادگی دارد؛ سمپوزیوم مجسمه سازی با موضوع فوتبال را برگزار کند و در موزه فوتبال آن را در معرض نمایش قرار دهد تا از این طریق همه افراد بدانند اینجا ستاره های فوتبال کشور سکونت داشتند و به صورت حرفه ای در این رشته فعالیت می کردند.

وی برنامه ریزی اساسی و پایه ای را برای فوتبال آبادان مهم دانست و گفت: همانگونه که باشگاه فولاد خوزستان در سال های گذشته برای موفقیت بر روی آکادمی های فوتبال سرمایه گذاری کرد در آبادان نیز برای پیشرفت این رشته باید توجه جدی بر روی سرمایه گذاری آکادمی های فوتبال داشته باشیم.

لزوم حضور باشگاه های مهم فوتبال جهان در آبادان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه باید از ظرفیت های سازمان منطقه آزاد اروند برای پیشرفت فوتبال آبادان استفاده شود، عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های سازمان منطقه آزاد اروند، باید زمینه حضور باشگاه های مهم فوتبال جهان در این منطقه مهیا شود.

حنظل عیدانی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد اروند می تواند یکی از قطب های ورزشی به ویژه فوتبال شود، یادآور شد: با توجه به استعدادهای شایسته ای که در این منطقه وجود دارد این سازمان می تواند در موضوع آموزش و سرمایه گذاری فوتبال اقدامات مطلوبی را انجام دهد و به یک شیوه ای فوتبال تجاری سازی شود.

وی با اشاره به لزوم کسب دانش روز فوتبال توسط مربیان آبادانی افزود: پیشتر اعزام مربیان به خارج از کشور توسط باشگاه صنعت نفت آبادان به کشور برزیل صورت گرفته بود. در حال حاضر باید با استفاده از ظرفیت های سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت پالایش نفت آبادان، مربیان این منطقه به منظور آشنایی با آخرین دانش روز جهان در زمینه رشته فوتبال و انتقال آن به این شهر، به باشگاه های مطرح حرفه ای جهان اعزام شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی