آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرمانداری آبادان میزبان تشکلات سیاسی اصلاح طلب

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، ایجاد مشارکت، نشاط سیاسی و همبستگی را رویکرد دولت خواند و گفت:از فعالیت سیاسی تمامی تشکل ها و احزاب شناسنامه دار و قانونی حمایت می کنیم.

عزیزالله شهبازی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از اعضای احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب شهرستان آبادان، کمک به تحقق مردم سالاری دینی و تربیت نیروی انسانی برای اداره کشور را از رویکردهای مثبت احزاب در کشور خواند و گفت:مسئولان احزاب و تشکل ها نیز باید با رعایت قانون، در راستای آموزش شهروندان برای حضور در صحنه و مشارکت در امور گام بردارند.


730116

وی حمایت از فعالیت های قانونی تشکل ها و جلوگیری از هرگونه فعالیت غیر قانونی را وظیفه دولت به عنوان حاکمیت دانست و افزود:وقتی احزاب، شناسنامه دار فعالیت کنند، فعالان سیاسی در فضای مدنی جامعه با پویایی و نشاط بیشتری اقدام می کنند.

معاون استاندار خوزستان، ارتباط تشکل ها با مردم و برنامه ریزی احزاب برای انتقال خواسته های مردم به حاکمیت را از دیگر رویکردهای مثبت کار حزبی خواند و افزود:اگر مردم در عرصه فعالیت سیاسی، آموزش های لازم را فرا بگیرند، انتخاب در عرصه های حضور نیز کارشناسی تر می شود.

شهبازی تصریح کرد:فعالیت های سیاسی باید در چارچوب خاص خود انجام شود تا نتایج خوب و نشاط سیاسی حاصل شود و اگر بخواهیم جامعه با شرایط مطلوب اداره شود و نشاط سیاسی نیز حاکم شود، باید به دور از هرگونه درگیری حزبی و توجه به اهداف مشترک نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کرد.

شهبازی گفت:وفاق، نزدیکی، همگرایی و اقتدار ملی از جمله مواردی است که احزاب و تشکل های سیاسی باید در شرایط کنونی کشور بیش از پیش به آن توجه کنند.

معاون استاندار خوزستان همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و اقدمات انجام شده در استان و شهرستان برای رونق همه جانبه، افزود:ایجاد اشتغال و افزایش نشاط سیاسی در دستور کار مسئولان در این شهرستان قرار دارد.

وی تصریح کرد:اقدامات مطلوبی برای رونق اقتصادی شهرستان و رفع بیکاری انجام شده است که بخشی از دستاوردهای آن در سال جاری نمایانگر می شود.

در این نشست جمعی از اعضای شهرستانی احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب شهرستان آبادان حضور داشتند.

جمعی از اعضای این تشکل ها در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص امور سیاسی کشور و شهرستان و موضوعات اشتغال و فعالیت سیاسی آبادان به ویژه موضوع عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری های شهرستان پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی