آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

بیش از ۷۰ درصد نیروهای شهرداری آبادان زیردیپلم هستند

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: تحصیلات بیش از ۷۰ درصد نیروهای شهرداری آبادان زیر دیپلم است و اگر می خواهیم توسعه روی دهد اولویت توسعه باید از نیروی انسانی باشد.

حمید حنظل عیدانی شامگاه سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: موضوع اشتغالزایی در بخش خدمات شهری از برنامه ریزی های شورای اسلامی شهر آبادان است و در حال حاضر مراجعات زیادی از سوی مردم در این خصوص صورت می گیرد که اشتغال از بیشترین درخواست های مردم است.

926401_160

وی با اشاره به برنامه های اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان در این شهر، ادامه داد: در اقتصاد شهری قصد داریم برنامه مشخصی را انجام دهیم. یکی از نقاط قوت آبادان موضوع توسعه سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: موضوع ایجاد بازارچه های مختلف و بازارچه های تخصصی مانند بازارچه خرما، بازار خاص ادویه و سوغات آبادان در دستور کار بوده که افراد زیادی نیز مشغول به کار می شوند.

حنظل عیدانی با اشاره به لزوم رعایت استانداردهای ساخت و ساز در شهرداری آبادان، تاکید کرد: شهردار و کلیه عوامل اجرایی موظف هستند همانگونه که منابع مالی به سختی تامین می شود، دقت و نظارت داشته باشند. کارها باید اصولی انجام شود و با هر کار غیر اصولی مخالفیم.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است تا سه مجتمع پارکینگ طبقاتی با مشارکت بخش خصوصی احداث شود که این موضوع نویدی است برای افرادی که می خواهند در آبادان سرمایه گذاری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: باید از سیستم های مکانیزه برای آبیاری پارک ها در آبادان استفاده شود.

حنظل عیدانی با اشاره به معضل ترافیکی آبادان اظهار کرد: با همفکری اعضای شورای اسلامی شهر آبادان و شهرداری طی روزهای آینده یکی از گره های ترافیکی رفع می شود. مسیر دیگری برای تردد در مرکز شهر در نظر گرفته شده است تا شهروندانی که وارد مرکز شهر می شوند با آرامش بیشتری وارد شوند.

وی با بیان اینکه تحصیلات بیش از ۷۰ درصد نیروهای شهرداری آبادان زیر دیپلم است، تاکید کرد: اگر می خواهیم توسعه اتفاق بیافتد اولویت توسعه باید از نیروی انسانی باشد.

این جلسه اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان در سال ۹۴ بود که به دلیل عدم حضور برخی از اعضا  از رسمیت خارج شد و اعضای حاضر آخرین برنامه های شورای اسلامی و شهر را در اختیار رسانه ها قرار دادند.

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
24ip.ir
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی