آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا در راستای استانداردسازی فضاهای آموزشی در این شهر گام بردارد.

حمید حنظل عیدانی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان در محل سرسرای اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر اظهار کرد: منطقه آزاد اروند به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب و مناسب برای شهرهای آبادان و خرمشهر باید در فراهم‌سازی شرایط و امکانات به شکل استاندارد اقدام کند.

IMG09394624

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری افزود: هر یک از دستگاه‌های اجرایی عضو شورای آموزش و پرورش باید در حد توان و مسئولیت‌هایش اقدامات موثری را به انجام برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با مثبت و ارزشمند خواندن اولویت‌های تعیین شده از سوی وزیر آموزش و پرورش برای سال جاری عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری نیز در حد توان برای تحقق این اولویت‌ها همکاری لازم را با اداره آموزش و پرورش خواهد داشت.

حنظل عیدانی با قدردانی از تلاش آموزش و پرورش در زمینه اسکان مسافران نوروزی، تصریح کرد: از آنجایی که استهلاک در شهر آبادان به دلیل شرایط آب و هوایی بالاست، لذا باید شرایط تردد و اسکان مسافران را به نحوی فراهم کنیم که علاوه بر درآمدزایی، بتوانیم مهمان‌نوازی بهتری را از مسافران و میهمانان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خواهان استقرار فرهنگ احداث فضاهای آموزشی در شهر هستیم، یادآور شد: برای دستیابی به این مهم باید اراده‌ای قوی در انجام امور وجود داشته باشد.

حنظل عیدانی با اشاره به اینکه پیش‌تر موضوع سرمایه گذاری و ممشارکت بخش خصوصی به طور جدی در شهر وجود نداشت، گفت: با همراهی سایر اعضای شورای اسلامی شهر، فضای مشارکت بخش خصوصی در مباحث مختلف مهیا شده است.

به گفته حنظل عیدانی، به زودی عملیات ساخت سه پارکینگ طبقاتی توسط بخش خصوصی در آبادان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تمایل بخش خصوصی برای مشارکت در امور مختلف شهری افزود: باید نشست‌های توجیهی مختلفی با سرمایه‌گذاران برای دعوت آنان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های آموزشی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه همگان وظیفه داریم تا در انجام مسئولیت‌های محوله به ‌نحو خوبی عمل کنیم، از آمادگی شورای اسلامی شهر در همراهی و کمک به برگزاری مناسب و در خور شان روز معلم خبر داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی