آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

تب تند انتخابات با طعم رانت سیاسی

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

مسوولان آبادانی بویژه آن دسته  که مدام شعار می دهند و ژست خدمتگزاری و اعتقاد به فعالیت سمن ها دارند نیز بدانند که اختصاص این خانه از سوی هیئت مدیره شرکت پالایش نفت به آقای خاص ؛ نتیجه ی توخالی بودن ادعاهای آنان از پس تریبون هاست.

نیوزآبادان : یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس از حوزه آبادان که از نفوذ سیاسی با اقتداری در پالایشگاه نفت آبادان و هیئت مدیره ی آن برخوردار است اخیرا یک باب منزل مسکونی بزرگ در محدوده ی کوی کارگر و دقیقا روبروی استادیوم این شهر را از طریق رانت سیاسی تصاحب شده است و این در حالی است که جوانان پرشور آبادانی فعال در NGO های موجود مدت هاست در تلاش برای در اختیار گرفتن مکانی برای تشکیلات خود می باشند. تلاشی که از سوی هیچکدام از مسوولان فعلی آبادان اجابت نشده است.

نیوز-آبادان

مسوولان آبادانی بویژه آن دسته  که مدام شعار می دهند و ژست خدمتگزاری و اعتقاد به فعالیت سمن ها دارند نیز بدانند که اختصاص این خانه از سوی هیئت مدیره شرکت پالایش نفت به آقای خاص ؛ نتیجه ی توخالی بودن ادعاهای آنان از پس تریبون هاست و قطعا اعتراض سمن ها را برخواهد انگیخت.

پایگاه خبری ـ تحلیلی آبادانی ها ضمن محکوم کردن این بخشش ها از کیسه ی خلیفه ؛ مراتب اعتراض خود را به آقای خاص اعلام میدارد و خواستار ورود شخص فرماندار به این موضوع می باشد.

یادآوری می شود که آقای خاص ؛ در سال ۹۲ و  پیش از اعلام گستره ی جدید منطقه آزاد اروند در تلاشی گسترده اقدام به خریداری مستغلات و ساختمان های نیمه ویرانه ی بجا مانده از جنگ سال های ۵۹ تا ۶۷ در مرکز شهر آبادان نموده بود و اخیرا نیز بخشی از یک زمین کشاورزی در شهرستان آبادان را ضمیمه ی ملک خود کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی