آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار:آب آبادان کیفیت ندارد

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ق.ظ

فرماندار ویژه آبادان گفت: آب آشامیدنی این شهرستان دارای شوری و سختی بالایی است، همچنین آب چوئبده و اروندکنار نیز جیره بندی شده است.

عزیزالله شهبازی با بیان اینکه آب آشامیدنی این شهرستان دارای شوری و سختی بالایی است،اظهار کرد: همچنین آب در چوئبده و اروندکنار نیز جیره‌بندی شده است.

آب-آبادان

وی اضافه کرد: در این شهرها شوری بالای ۳ هزار قابل تحمل نیست و آب در مقاطعی از شهر قطع می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان افزود: در چوئبده در طول شبانه روز به غیر از دو ساعت در دیگر ساعات آب قطع بوده که ناشی از شکستگی و پوسیدگی شبکه توزیع آب است.

شهبازی تصریح کرد: آب، چالش اصلی خوزستان محسوب می‌شود که در آبادان به معضلی جدی تبدیل شده و با نصب آب شیرین کن ۵۰ هزار متر مکعبی مشکل آب آبادان در پنج تا ۶ سال آینده رفع می‌شود.

وی در پایان در زمینه فاضلاب این شهر گفت: با تامین ۳ هزار میلیارد ریال مشکلات این بخش برطرف می‌شود.

فاضلاب آبادان

گفتنی است طی سال های گذشته فرمانداران پیشین آبادان همواره بر طبل با کیفیت و قابل شرب بودن آب آبادان می کوبیدند. البته مسوولان پیشین و حاضر بهداشت آبادان نیز همسو با فرمانداران بر آن ادعا های پوشالی و پوچ تاکید داشتند و این در حالی بود که در تمامی مراکز اداری و غیر اداری از جمله فرمانداری و بهداشت و درمان آبادان بطور روزانه آب بهداشتی از سوی عاملین توزیع آب های شرب تقسیم می شد.

در همین حال اصحاب رسانه های مکتوب و فضای مجازی طی گزارش هایی مردمی به مقابله با ادعاهای مدیران وقت پرداختند که متاسفانه هیچگاه مورد توجه ی فرمانداران و مسوولان شهر آبادان واقع نشده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی