آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

برای بی توجهی آموزش و پرورش آبادان

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ

آموزش و پرورش آبادان بنا به اظهارات مسولان فرمانداری نیازمند نگاه دوباره و کارشناسی شده و تخصصی در حوزه ی انجام وظایف خود می باشد. این اداره طی سال های گذشته مورد توجه ی رجال سیاسی بویژه نمایندگان کهنه کاری بوده و هست که با نگاهی سودجویانه همواره بدنبال سوء استفاده از جمعیت مجاز به شرکت در انتخابات یا بعبارتی روز رای گیری بوده اند.همین نگاه موجب شده که پس از هر دوره ی انتخاباتی موجی از تغییرات از مدرسه گرفته تا اداره را شاهد باشیم.

Capture

طی سال های گذشته ارائه ی لیست پیشنهادی برای تغییر در کادر مدارس از سوی یکی از نمایندگان ادوار مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مسبوق به سابقه بوده است که خوشبختانه با عزت و آگاهی موجود در قشر فرهنگی ؛ مقاوت جانانه ای دربرابر این زیاده خواهی صورت گرفت هرچند که همان نماینده الاخره موفق شد تنی چند از فرهنگیان همراه خود در ستاد انتخاباتی اش را منصوب به مشاغل بالاتری در آموزش و پرورش نماید .

شهریورماه امسال (۱۳۹۳)  مدیریت آموزش و پرورش آبادان به پاس یاد معلمان شهید وب سایتی به آدرسhttp://abadan-2mehr.ir  شهدای دوم مهر راه اندازی کرد.ا آن زمان تا به امروز ؛ این وب سایت به روز نشده و سیاری از بخش های آن همچنان بدون مطلب مانده است.

سوای هزینه هایی که برای راه اندازی این وب سایت پرداخت شده باید اذعان داشت که اساسا چنین کارهایی که جنبه ی تبلیغاتی دارند مورد نکوهش عامه ی مردم و خواص بوده و هست و اثرات نامطلوبی در جامعه دارد. بویژه آن که نام شهدا را نییز به یدک بکشد.

در این وبسایت نه نامی از شهدای معلم است و نه دانش آموز و جز یکی دو مطلبی که بمناسبت ۲ مهر امسال آن هم فقط با هدف نمایشی می بینیم دیگر چیزی دیده نمی شود.

آیا مسوولان ذیربط در آموزش و پرورش آبادان حاضرند پاسخگو باشند و بگویند راه اندازی این وبسایت با چه هدفی بوده و چرا اینقدر بی توجهی به ارزش ها در این نهاد ـ لااقل در این مورد خاص ـ مشاهده می شود.

چه کسی متولی این وبسایت است؟ امور ایثارگران ؟ معاونت پرورشی ؟ و یا روابط عمومی ؟

آیا معاونت فناوری این اداره در این خصوص توضیحاتی دارد؟

به دوستان فرهنگی در آموزش و پرورش آبادان توصیه می کنیم که در اموری که تخصص شماست احساس مسوولیت بیشتری نمایید و بسادگی از کنار مناسبت هایی چون دوم مهر ماه نگذرید و چون در عمل اینگونه هستید انتظار نداشته باشید دیگران آستین همت بالا بزنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی