آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رویای ۴۰ ساله فوتبالدوستان آبادانی

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 مجموعه ورزشی ۳۵ هزار نفری ۵ مهر آبادان با مساحت ۹۸ هزار متر مربع در جاده آبادان به اروندکنار واقع شده است.

عملیات اجرایی ساخت این مجموعه ورزشی، پیش از انقلاب آغاز شد ولی تداوم ساخت و ساز آن از سال ۱۳۷۵ شکل اجرایی به خود گرفت که در ادامه با نظر کارشناسان، به دلیل مشکلات سازه ای در سال ۱۳۸۳ متوقف شد تا این پروژه همچنان، پشت درهای بسته اعتبارات باقی بماند.

ورزشگاه ۵ مهر آبادان از پروژه هایی که با گذشت ۴۰ سال هنوز نیمه کاره باقی مانده است و به نظر می رسد امیدی به بهره برداری آن نیست و صرف اعتبار برای ساخت آن، دور ریختن پول بیت المال تلقی می شود.

ورزشگاه 5 مهر آبادان !!!

این ورزشگاه سالهاست که امید آبادانی ها را برای داشتن یک ورزشگاه مناسب و مجهز به نومیدی تبیدل کرده است به گونه ای که تمامی اهالی ورزش اعم از ورزشکار و هوادار، تخریبش را بهتر از نوسازی اش می دانند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری استان خوزستان با بیان اینکه سازه های این مجموعه ورزشی مشکل دارد، دستور آغاز عملیات مقاوم سازی سازه ها را داد و اعلام کرد که تا رفع نشدن نواقص سازه ها، عملیات ساخت متوقف می ماند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان در خصوص این ورزشگاه به خبرنگار ایرنا گفت:ساخت ورزشگاه ۵مهر آبادان زمان زیادی را به خود اختصاص داده است و دولت ها و روسای امور ورزش گذشته تعاریف مختلفی در خصوص تداوم ساخت یا تخریب این ورزشگاه داشتند.

پیمان ادیبی افزود: چند سال پیش کار مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقاتی بر روی این ورزشگاه به دانشگاه شهید چمران اهواز سپرده شد که پس از آن تیم تحقیقاتی این دانشگاه وجود امکان بازسازی این ورزشگاه را اعلام کرد و متعاقب آن، نوسازی در بخش هایی از این ورزشگاه آغاز شد.

وی اظهار داشت:تخصیص اعتبارات اندک و قطره چکانی برای نوسازی، ساخت و تکمیل این ورزشگاه با توجه به حجم بالای کار مور نیاز، جوابگو و مقرون به صرفه نیست.

ادیبی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات و تخصیص اعتبارات اندک آن هم، امیدی به اتمام کار ساخت این ورزشگاه حتی تا ۱۰ سال آینده نیز نیست.

عزیز الله شهبازی فرماندار ویژه آبادان نیز در خصوص این ورزشگاه گفت:با توجه به اینکه این ورزشگاه تقریبا خارج از شهر آبادان قرار گرفته، از نظر ترافیکی در مناسب ترین مکان است و با احداث آن مشکلات ترافیکی ناشی از برگزاری مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی که در مرکز شهر آبادان قرار گرفته، کاهش می یابد.

وی اظهار داشت: ساخت ورزشگاه ۵ مهر رویایی فوتبالدوستان آبادانی است و امیدواریم بودجه لازم برای پایان یافتن این پروژه در اختیار اداره ورزش و جوانان آبادان قرار گیرد.

81524609-6306595

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی