آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

گرد و خاک آبادان ویژگی های خاص دارد!

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ب.ظ

 گرد و غبار از هر جا بیاید شکل و شمایلش یکی است تا وقتی که بر سر آبادان بریزد.قصه از این قراره که هر وقت گرد و خاک میشه تنها این برق آبادان است که دچار اختلال هفت هشت ده ساعته میشه . البته این همه ی ماجرا نیست چون وقتی شرجی هم بشه باز هم تیل های برق حساس آبادان میل به قطعی و اختلال و سوزاندن وسایل برقی مردم می گیرند. البته باز هم این آخر قصه نیست چون اگر هوا گرم هم بشه بنا به دلایلی که فقط مختص فکر و ذهن آگاه مدیران برق ناحیه جنوب هست ؛ ترانس ها دچار اختلال میشن و بناچار برق میپره.

77821_668

بعد دو هفته ای که گرد و خاک تو سر و حلق مردم بود ؛ از دیروز بارندگی شروع شد و مردم خوشحالی کردند و پایکوبی نمودند که بدلیل پایکوبی برخی مردم که از نزاکت به دور بود و موجب وخامت احوال عده ای شد ؛ مجددا برق رو بردند تا دفعه ی دیگه مردم اینجوری پایکوبی نکنند! چه معنی میده توی این اوضاع و احوال دلواپسی به بهونه ی یه نم بارون بزن و بکوب راه بندازند عده ای ! اونم معلوم الحال!!

القصه ؛حکایت آبادان ما قصه ی غریبی است و خدا داند که اگر برقی در کار نبود چه حوری میشد حال مردم را گرفت.

ضمنا رییس اداره برق آبادان در گفت و گو با ایرنا، گفته:خاکی که بر اثر پدیده گرد و غبارهای دو هفته گذشته به مقره ترانس ها و تجهیزات شبکه برق اهواز نفوذ کرد، بر اثر بارش باران، رسانا شده و اختلال در شبکه را باعث شده است.

لازم به گفتار است که برق آبادان از اهواز میاد.

‘اکبر ناصری’ گرد و خاک نشسته بر مقره های برق و بروز اتصالی شبکه هنگام بارندگی را علت اصلی خاموشی های اخیر شهر اعلام کرد.

پایگاه خبری ـ تحلیلی نیوزآبادان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی